כהן: "היכולת שהצגנו מול מכבי ת"א לא תספיק מול חיפה"



אחרי שני אימונים מפרכים הגיעו שחקני בית"ר ירושלים מלווים במאמן ובקורנפיין לבסיס מג"ב יהודאי לשמח ילדים. היו"ר : "מקווה שנהיה כאן גם בשנה הבאה"

בית"ר ירושלים ערכה היום שני אימונים ומיד לאחר מכן הגיעה לבסיס מג"ב יהודאי, לחגוג בקרנבל שוק-פורים אותה מארגנת בכל שנה עמותת "זכרון מנחם" בבסיס מ"גב יהודאי, עבור ילדים חולי סרטן. עבור הקבוצה הייתה זאת השנה הרביעית ברציפות בה היא לוקחת חלק באירוע שגורם לעשרות ילדים לשכוח לרגע מהצרות הבריאותיות ולהעלות חיוך על הפנים.
 
איציק קורנפיין אמר במהלך האירוע לילדים: "אנחנו מגיעים לכאן מדי שנה בפורים כדי לשמח את הילדים. זו מסורת של בית"ר ירושלים לבוא ולשמח. אנחנו בתקופה שבה אנחנו נזכרים מה באמת חשוב בחיים, אנחנו באים לכאן עם כל הלב ובשמחה גדולה מאוד ומפנקים מהילדים ושואבים מהם הרבה מאוד אנרגיות. אני מקווה שלכולם תהיה שנה בריאה ושל הצלחה. אני מקווה שנהיה כאן גם בשנה הבאה ונעשה שמח. בית"ר מנסה לתרום כמה שיותר לקהילה, זה יותר חשוב מהספורט עצמו. רפואה שלמה לכולם".
 
המאמן, אלי כהן התייחס למצב קבוצתו ואמר: "נגד מכבי ת"א הייתה לנו מחצית טובה ומחצית שנייה פחות טובה, מול מכבי חיפה זה לא יספיק. אנחנו עושים הכנה הכי טובה שאפשר השבוע ואני בטוח שנגיע מוכנים. השחקנים מאוד רוצים ונחושים להצליח. מכבי חיפה עם הפנים לאירופה, הם התחברו שם בתקופה האחרונה והם ממוקדים למטרה. אין קסמים, היכולת שלנו השתפרה השבוע וראינו את זה במחצית הראשונה וגם ראינו שהייתה ירידה. נשפר את הדברים האלה וגם ננסה להבקיע שערים. אני מאמין שעם הזמן נעשה תוצאות טובות, נצבור ביטחון ונחזור לנצח, אני מאמין שכבר בראשון נעשה תוצאה טובה".
 
התמונות באדיבות האתר הרישמי של בית"ר ירושלים. 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה