ליאור זדה: "השחקנים מאוד נחושים, מקווה שננצח"



בהפועל קטמון מעדיפים להפחית בדיבורים לקראת המשחק היום מול יבנה ולהתרכז במטרה- 3 נקודות. כפיר מלול ימשיך בהרכב, זדה מתלבט בין אסוס לרנדי שככל הנראה יפתח

הפועל קטמון תצא הבוקר ליבנה שם תפגוש את היריבה העירונית למשחק החשוב של העונה. (14.30,שידור משלוב עם משחקה של הפועל ירושלים).
 

בקבוצה העדיפו לאורך השבוע שלא להרבות במילים וכך גם המאמן ליאור זדה שהעדיף שלא להתראיין אך הסכים לומר: "מרגישים את המתח וההתרגשות. אני מרגיש שהשחקנים מאוד נחושים, מקווה שננצח."
 
מבחינת ההרכב, המאמן עדיין מתלבט בין מיקי רנדי לגרי אסוס אך נראה שרנדי שחוזר מהרחקה יהיה זה שיפתח. עדן מלכה שכבש את שער הבכורה בשבוע שעבר יחכה על הספסל כמו גם הקפטן שי אהרון.
 
החלוץ ערך ביום רביעי אימון מלא ובקבוצה מרוצים מהחזרה שלו לעניינים. בקבוצה מעדיפים שלא להתייחס לפציעה של אורי קרגולה ואמרו: "אסור לנו להתייחס למי משחק או לא ביבנה כי אז נכניס את עצמנו למצב לא נוח. למכבי יבנה יש סגל רחב וטוב מספיק."
 
200 הכרטיסים שהועמדו לרשות אוהדי קטמון כבר נרכשו וחלק מאוהדי הקבוצה נסעו ליבנה וקנו כרטיסים שהיו מיועדים למארחת. במועדון מעריכים כי 400 אוהדים אדומים יגיעו היום ליבנה.
 
 
צילום: גיא יצחקי, אתר הפועל קטמון ירושלים.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה