בהפועל ובקטמון מתכוננים למשחקי העונה בשישי



לופא קדוש מתלבט לגבי ההרכב הפותח ואולי יחזיר את לירן מזרחי לעמדת המגן הימני. רם סטי יחזור לקישור. בצד של קטמון, מיקי רנדי יחליף את זיו סולומוביץ' ואצל היריבה, יבנה, קרגולה לא ישחק

בהפועל ירושלים ובהפועל קטמון ממשיכים בכנות לקראת יום שישי הקרוב, כשעבור שני המועדונים מדובר ביום קריטי במיוחד. הפועל תארח את הראשונה בטבלה, הפועל רמת גן, במשחק שאסור לה להפסיד (היא כבר רחוקה 8 נקודות מהמוליכה מהמכתש) ואילו קטמון תצא למשחק חוץ מול מוליכת ליגה א' דרום, מכבי יבנה, כשלשתי הקבוצות מספר זהה של נקודות (36), אבל לקבוצה של ליאור זדה יש משחק עודף.

נפתח עם הפועל ירושלים. הקבוצה ערכה היום עוד אימון לקראת המשחק ביום שישי, כשהמאמן קדוש מתלבט לגבי מספר עמדות. ראשית, כמו שזה נראה כרגע, רם סטי, שהחלים מהפציעה בצוואר, יחזור לקישור על חשבונו של אדם מזרחי, שיתחרה עם מתי אברהם על חולצת ההרכב לצידו של איציק כהן. המאמן גם מתלבט האם להחזיר לעמדת המגן הימני את לירן מזרחי, כשבמקרה שכזה, אורי פסו ישחק כבלם לצידו של יוסי ביטון ואסף עזו או אלירן אוחנה ישחקו כקשרים אחוריים לצידו של עידן טל. בינתיים, הקבוצה מרמת גן מתכוננת גם היא בשיא הדריכות למשחק ביום שישי והסעה של אוהדים אמורה להגיע מהמכתש לטדי.

בקטמון, מי שכאמור יעמוד לרשותו של המאמן זדה, אבל יפתח על הספסל, הוא שי אהרון, שעבר לגבס פלסטי וכנראה יזכה לעלות כמחליף. מיקי רנדי, שלא שיחק מול קריית גת בשל הרחקה, יחזור לקישור האחורי על חשבונו של זיו סולומוביץ' וגם ציון זקן חוזר לסגל מפציעה. חוץ מחזרתו של רנדי, זדה ימשיך לרוץ עם אותו הרכב שהביס 0:3 את קריית גת, מה שאומר שעדן מלכה עדיין ימתין להזדמנות שלו על הספסל. בקטמון, אגב, יכולים לשאוב עידוד מהעובדה שחלוצה של יבנה, אורי קרגולה, ככל הנראה גמר את העונה ובטח שלא ישחק ביום שישי מול האדומים. 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה