בבית"ר מרוצים מהנקודה, הקבוצה תעמוד לדין



בבית"ר ירושלים מתוסכלים מיכולת שחקני ההתקפה ומשבחים את עבודת שחקני ההגנה ובראשם ריקן. בן יוסף עוקץ? "יש יותר סדר במגרש, שחקנים יודעים איך לעמוד". בית"ר תעמוד לדין על זריקת כוס על הקוון

אם חשבתם שבבית"ר ירושלים מאוכזבים מהנקודה שחילצו אתמול בטדי, טעות בידיכם. הקבוצה של אלי כהן יצאה מעודדת מהמשחק, בעיקר בשל העובדה של ספגה. כמובן שהאחראי הראשי לכך הוא השוער, אריאל הרוש, שבמשך מחצית שלמה היה נתון תחת התקפה בלתי פוסקת של מכבי ובכל זאת שמר על רשת נקייה.
 

גם אבי ריקן, שהוסט אתמול לעמדת המגן הימיני זכה למחמאות מהצוות ומחבריו לקבוצה ששיבחו את היכולת שהציג.
 
במועדון הטיחו ביקורת בסטיבן כהן שהציג משחק חלש וגם בעמית בן שושן. מאמן הקבוצה אלי כהן אמר בסיום: " אני עדיין מחפש את המנהיגים שיחזיקו את הכדור ויניעו אותו בסבלנות."
 
תומר בן יוסף שעבר תקופה לא קלה על הספסל תחת יובל נעים, היה אתמול אופטימי וסיכם: "אנחנו מסופקים מהתוצאה. כל נקודה חשובה לנו בשביל להשיג את המטרה. אפשר לומר שאנחנו מאמינים היום יותר מבעבר שאפשר להישאר בליגה. יש היום יותר סדר במשחק שלנו, שחקנים יודעים מה לעשות במגרש."
 
ביום שלישי, בעוד שבוע, תגיע בית"ר שוב לבית הדין של ההתאחדות אחרי שהשופט רשם בדו"ח כי כוס נזרקה על אחד הקוונים במהלך המשחק.

 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה