בית"ר ומכבי נפרדו בתיקו מאופס



הרוש הציל לבדו את בית"ר ירושלים מהפסד. השחקנים של אלי כהן לא הופיעו למחצית השנייה וגם הוא יודע: הדרך להישארות בליגה עוד ארוכה

בית"ר ירושלים רצתה לשחזר את הניצחון מהסיבוב הקודם על מכבי תל אביב אבל רצונות לחוד ומציאות לחוד. 6,500 צופים סבלו הערב מקור ומשעמום באיצטדיון טדי.
 

מחצית ראשונה:
 
בית"ר פתחה טוב יותר את המשחק ואבי ריקן שהוסט לעמדת המגן הימני בולט בדקות הראשונות. בדקה ה-15 אבי הרים ריקן כדור לסטיבן כהן שנגח חזק אבל חיימוב הדף. 19 דקות מן הפתיחה פורץ חיים מגרלשוילי, עובר שלושה שחקני מכבי אבל לא מוסר לפסוס ושחקני מכבי מצליחים להרחיק.
 
אלי כהן היה מרוצה אך ביקש משחקניו לצמצם את המרחק בינהם. שחקני מכבי זיהו את היכולת של אבי ריקן וניסו להוציא אותו מריכוז בדרך לא ספורטיבית. מונס דאבור פגע בו וקיבל כרטיס צהוב. מחצית נוראית למכבי.
 
מחצית שנייה:
 
דקה מפתיחת המחצית ברק יצחקי פורץ לרחבה לגמרי לבדו אך אריאל הרוש הציל את בית"ר ולקח את הכדור. הצלה גדולה של השוער הירושלמי. ככל שהדקות עברו נראה כי בית"ר נותרה בחדר ההלבשה בעוד מכבי משתפרת. בדקה ה-60 כדור חופשי לבית"ר, פרננדז בעט חלש, מצא את כהן שהסתבך עם הכדור ומכבי הרחיקה.
 
מן העבר השני אלירן עטר בעט לפינה הרחוקה ה-16 מטר, הרוש הדף. גם דאבור ניסה את מזלו, הרוש לא נרדם. אלי כהן קלט ששחקניו נלחצו וניסה להרגיע אותם. החילוף הראשון התרחש בדקה ה-71. ברק משה יצא, דן אייבנדר נכנס. 2 דקות  מאוחר יותר סטיבן כהן יצא ושי חדד החליף אותו. נחמני עלה במקום פסוס. שני דברים הצילו את בית"ר הערב מהפסד: המזל והיכולת המדהימה של אריאל הרוש שלא נשבר מהלחץ של מכבי.
 
בית"ר ירושלים: אריאל הרוש, חיים מגרלשווילי, תומר בן יוסף, אנדריי פילאבסקי, אבי ריקן, קובי מויאל, ברק משה, דריו פרננדס, סטיבן כהן, עמית בן שושן, לאונרדו פאסוס.
 
המצטיין של הערב, אריאל הרוש אמר בסיום: " "יחסית למשחקים הקודמים נראינו טוב. הכי חשוב שלא הפסדנו. אמנם לא שיחקנו כל-כך טוב, אבל לעומת המשחקים האחרים זה בסדר".
 
אלי כהן אמר: "אני מרוצה מאוד מהנקודה ומסתכל על חצי הכוס המלאה. בשבילי זה כמו לזכות במפעל הפיס. הייתה לנו בעיטה חזקה של אבי ריקן, אבל לא היו לנו מצבים גדולים. גם מכבי, אמנם היא הגיעה למצבים, אבל לא סיכנה יותר מדי. המחצית השנייה של מכבי הייתה טוטאלית, ושלנו קטסטרופלית".
 
הצילום באדיבות אתר בית"ר ירושלים.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה