הערב במלחה: מכבי עולה לירושלים



הסופר קלאסיקו של הכדורסל הישראלי יפגיש את אלופת המדינה עם השחקנים של שרון דרוקר. המאמן: "חשוב שנהיה מרוכזים לאורך כל המשחק, נבוא לעשות את המקסימום". קוקיה: "מאתגר לשחק מול מכבי"

הסופר קלאסיקו של הכדורסל הישראלי יערך הערב במלחה (20:10, שידור ישיר בערוץ הספורט) כשמכבי תל אביב הגדולה תגיע למלחה ותתארח אצל החניכים של שרון דרוקר. נכון, בכושר שהאדומים נמצאים בו השנה, השחקנים של דיוויד בלאט פייבוריטים ברורים, אבל הפועל כבר הוכיחה השנה שהיא יכולה לנצח את מכבי, ועוג עשתה את זה בסיבוב הקודם בהיכל נוקיה. הנהלת הקבוצה ביקשה מהאוהדים להקדים את בואם למגרש, בשל לחץ שצפוי על השערים.

אמש ערכה ירושלים את האימון המסכם שלה לקראת המשחק, ודרוקר אמר לקראת המשחק: "חשוב לנו להתרכז יותר בעצמנו ולבוא למשחק עם רוח לחימה ונחישות. אנו משחקים מול קבוצה טובה מאוד ואיכותית גם בהגנה וגם בהתקפה. חשוב שנהיה מרוכזים לאורך כל המשחק ונציג משחק קבוצתי. נבוא לעשות את המקסימום". אורי קוקיה הוסיף: "תמיד יש אווירה מיוחדת כשמכבי מגיעה למלחה, המפגשים בין הפועל למכבי תמיד היו מעניינים וכך גם צפוי מחר. מכבי קבוצה מצוינת ונצטרך לבוא מולה מפוקסים לאורך 40 דק', להילחם על כל כדור ולשחק ביחד. בכל פעם מאתגר לשחק מול מכבי".

התמונה באדיבות האתר הרשמי של הפועל ירושלים.

 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה