כהן: "כשמקבלים קריאת SOS מבית"ר אי אפשר לסרב"



מאמן בית"ר ירושלים התראיין לתוכנית הספורט שלנו ברדיו ירושלים ואמר: "השחקנים חסרי ביטחון ולחוצים". הקבוצה ערכה אימון רוגבי באולם

מאמן בית"ר ירושלים דיבר היום עם הפאנל בתוכנית הספורט שלנו "בדרך למגרש" ברדיו ירושלים. כהן, שנכנס לתפקיד בתחילת השבוע, עדיין מתרגש.
 

"לא דמיינתי שאחזור לבית"ר. היו לי המון הצעות בשנים האחרונות וסירבתי.הייתי קצת עסוק בתקופה האחרונה אז לא חשבתי על זה. לאט לאט זה מתחיל לדגדג ומתחיל לחזור אליי. לא משנה גם אם נרד ליגה. כשמקבלים קריאת SOS ממועדון כמו בית"ר לא חושבים פעמיים."
 
על שחקניו אמר המאמן: " השחקנים חסרי ביטחון ולחוצים . הם סופגים ומתפרקים. זה קורה בגלל שלא מניעים כדור ורק משקיעים מאמץ בריצה אחורה להגנה. אני מקווה שלפחות במשחק הקרוב נעמוד טוב ונעבור את זה עם הקהל. הלחץ פה הוא אמיתי, ממש כמו מכבש." 
 
אחרי שבוע של אימונים מפרכים עם המאמן החדש אלי כהן, קיבלו היום שחקני בית"ר ירושלים צ'ופר, וערכו אימון רוגבי באולם הספורט בגילה.
 
המאמן רצה לשנות אווירה ובמועדון לקחו בחשבון שגשם עשוי לרדת ולכן הוחלט לקיים את האימון במקום סגור. גם מחר תתאמן בית"ר ובמידה ויירד שלג בעיר כמו שצופים החזאים, האימון יעבור למרכז הארץ. ביום ראשון צפויה הקבוצה לערוך אימון מסכם כרגיל, בבית וגן.
 
 

התמונה באדיבות אתר בית"ר ירושלים.


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה