השריף עובד, בית"ר מתכוננת למכבי



אלי כהן רוצה לפתוח את הקדנציה השלישית בבית"ר ברגל ימין עם ניצחון על מכבי. מויאל חוזר, לוי ייעדר. המאמן קורא לקהל לתמוך בשחקנים

אלי כהן הגיע לבית"ר ירושלים כדי לשנות דברים. כהן החליט להגביר את הקצב באימונים, להעלות את רמת הדרישות ולשפר את המשמעת על כר הדשא ובחדרי ההלבשה. 

המאמן הבהיר לשחקניו השבוע בצורה חד משמעית שהשכונה נגמרה אבל עשה זאת בצורה שלא גרמה לשחקנים להסתייג אלא להבין שהוא הגיע כדי להציל אותם.

מוקדם יותר היום, שחרר כהן עשרה שחקנים מסגל הקבוצה. כהן שחרר בין היתר את טל כחילה, צחי אליחן, שי מוטאי ומתנאל בן סימון.

ביום שני תפגוש בית"ר את מכבי תל אביב. הקבוצה של כהן אולי נופלת ממכבי מבחינת תקציב אך ביכולת,  הקבוצות די שוות לפחות מבחינה עובדתית. למרות הקבוצה החזקה כביכול שנבנתה במכבי, השחקנים של ניר לווין נופלים בכל פעם מחדש וכהן מתכנן לנצל זאת.

ערן לוי ייעדר בגלל צהובים ועמית בן שושן ולאונרדו פסוס יפתחו בחוד. תומר בן יוסף שקיבל בחזרה את מקומו בהרכב ימשיך גם השבוע. קובי מויאל שהיה פצוע, ישוב להרכב.

עוד דבר שכהן רוצה לשנות הוא את היחס של האוהדים לקבוצה. בכל הראיונוצ שהעניק השבוע לתקשורת, דיבר המאמן על חשיבות הקהל ביציעים והבהיר להם שהוא מצפה שיגיעו ויתמכו בשחקנים. במועדון מקווים שהחתמתו של כהן תביא לשינוי המיוחל בקהל.


תמונה: פלאש 90 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה