"גם כשהכל הולך חלק יש כאן לכלוכים"



בהפועל ירושלים רשמו ניצחון חשוב על בני לוד אך בחדר ההלבשה לא הכל ורוד. שחקנים בקבוצה זועמים על הפרסומים נגד איצרין ומזרחי. הקבוצה יצאה ליום כיף ב"חמי געש"

הפועל ירושלים סיכמה שבוע חלומי. ביום שלישי הדיחה את מכבי תל אביב מהגביע וביום שישי השיגה ניצחון ליגה חשוב על בני לוד. בקבוצה פירגנו לשוער רפי כהן שממשיך ביכולת המצויינת ויש שאמרו: "כל עוד רפי בריא, ההישארות שלנו בצמרת מובטחת. הוא משחק כמו שוער צעיר שעדיין לא שבע."
 

אך בהפועל כמו בהפועל, גם שהכל ורוד על הדשא, לא ממש שקט. שחקנים בקבוצה טוענים שהביקורת במקומות שונים בתקשורת נגד חיים איצרין ולירן מזרחי הייתה מגמתית : "לירן וחיים פתחו כל משחק העונה וזה אומר הכל. גם כשהכל הולך הולך כאן חלק ואנחנו מצליחים יש לכלוכים.הגיע הזמן שהרכלנים יהיו גברים ויתנצלו. לפני שאנחנו שחקנים בקבוצה אנחנו חברים ואנחנו רוצים שישאר ככה. אם אותם שלושה-ארבעה שחקנים רוצים להמשיך ללכלך, שפשוט יתרחקו מאיתנו ולא יפגעו בחברות שיש פה."
 
אדם מזרחי שפתח על הספסל מול בני לוד, לא אהב ככל הנראה את ההחלטה והתקשה להתמודד איתה. בסיום המשחק הוא ארז את חפציו ומיהר לעזוב: "אפשר להבין אותו, הוא היה שחקן הרכב תמיד. הוא עוד יחזור לעצמו" ,אמרו חבריו לקבוצה.
 
הבוקר יצאה הקבוצה ליום כיף ב"חמי געש" ומחר תשוב להתאמן לקראת המשחק מול הפועל הרצליה ביום שישי הקרוב. במועדון מקווים שהפועל רמת גן תיעצר מחר מול מכבי ב"ש ובכך יצומצם הפער ממנה.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה