לא נעים, לא מנצחים: בית"ר הפסידה 0:2 לרמת השרון



בית"ר ירושלים ספגה הערב הפסד נוסף בליגה, הפעם לקבוצה של שייע פייגנבוים. אלן מסודי כבש את הראשון, גל בראל הפציץ בתוספת הזמן. אזולאי: "עם שחקנים כמו לוי ובן שושן אני מצפה להרבה יותר"

אם בבית"ר ירושלים חשבו שזעזוע על הקווים יעזור, טעות בידיהם. השחקנים שעלו היום ב-11 הוכיחו שהבעיה היא לא בעמדת המאמן אלא בהם. בית"ר לא הגיעה למשחק והפסידה לרמת השרון, הפסד ליגה שלישית ברציפות.
 

לפני תחילת המשחק "זכו" השחקנים לקללות מהאוהדים שהגיעו לוינטר, כשרק ערן לוי מקבל תשואות ואהדה מהקהל.
 
כבר בדקה השנייה הגיעה רמת השרון להזדמנות נהדרת מול השער של אריאל הרוש כאשר דמיאנוביץ' נותר ללא השגחה ברחבה אבל בעט החוצה. ההזדמנות של בית"ר הגיע כשדן אייבנדר בעט פצצה מ-30 מטרים אך הכדור פספס את השער. בדקה ה-26 העביר אלן מסודי כדור רוחב שהגיע לרגליו של אנדריי פילאבסקי שכמעט וכבש שער עצמי. את המחצית הראשונה אפשר לסכם כחלשה ביותר.
 
בתחילת המחצית השנייה עלה הרמוני איקנדה לשחק במקומו של ברק משה וכמעט שהעלה את קבוצתו על לוח התוצאות אחרי חמש דקות. שחקני בית"ר לא עמדו במקום כדי להשתלט על הריבאונד והקבוצה של חנן אזולאי פספסה הזדמנות מצויינת. בדקה ה-68, המשחק הרע של בית"ר עלה לה בשער. מגרלשווילי איבד כדור ליד הרחבה, נאור פסר היה במקום הנכון ובזמן הנכון ומסר לאלן מסודי שכבש. רמת השרון שלטה עד דקות הסיום ואז, בתוספת הזמן, גל בראל קיבל כדור ממסודי ובעט מ-25 מטרים לרשת של אריאל הרוש שער מדהים.
 
חנן אזולאי שוחח עם השחקנים בסיום המשחק וביקש מהם להתעודד: "אין לנו זמן לשקוע, אנחנו צריכים להרים את הראש. עמדנו טוב בסך הכל וטעות אחת קטנה הרסה את המשחק."
 
המאמן הוסיף :" כשיש שחקנים כמו ערן לוי ועמית בן שושן אני מצפה להרבה יותר.יש עוד כישרונות בקבוצה שצריכים לעבוד איתם. עם תחלופה של 8 שחקנים כל קיץ לא בונים קבוצה. אסור לנו להרים ידיים. הפסדנו את כל משחקי התחתית ושיחקנו די צפוף. משחקי צמרת היו לנו יותר קלים".
 
 
בית"ר ירושלים: אריאל הרוש, שי חדד, תומר בן יוסף, אנדריי פילאבסקי, חיים מגרלשווילי, דן אייבינדר, ברק משה, דריו פרננדס, ערן לוי, עמית בן שושן ,לאונרדו פאסוס.
 
 
צילום: אתר בית"ר ירושלים.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה