שישי האדום: הפועל וקטמון ניצחו



הקבוצה של לופא קדוש רשמה ניצחון 0:2 בקרב הסינדרלות של הליגה הלאומית. השחקנים של ליאור זדה טעמו סוף סוף ניצחון אחרי חודש, כשחזרו עם 1:3 מרחובות על הפועל מרמורק

הפועל ירושלים והפועל קטמון רשמו היום ניצחונות חשובים, כל אחת בליגה שלה. השחקנים של לופא קדוש גברו בטדי 0:2 על השנייה בטבלה, בני לוד, ואילו הקבוצה של ליאור זדה גם כן הרשימה, כשגברה גם היא על השנייה בטבלה בליגה שלה, הפועל מרמורק, בתוצאה 1:3.

 
נפתח עם הפועל. המחצית הראשונה של האדומים מקריית יובל הייתה טובה והתנהלה בשליטה של השחקנים של לופא קדוש. איציק כהן ועידן טל הרבו לסכן את שערה של האורחים ובדקה ה-35 הלחץ נשא פרי, כשכהן הוכשל ברחבה אחרי מבצע יפה ומתי אברהם, שפתח בהרכב במקומו של אדם מזרחי, ירה את הפנדל לחיבורים. 0:1. לוד פתחה טוב יותר את החצי השני וניסתה לסכן את שערה של הפועל, אבל רפי כהן, שגם בחצי הראשון בלט עם שתי הצלות יפות, ניקה כל סכנה אפשרית. בדקה ה-72 הגיע השער השני של האדומים, שנכבש מרגליו של המצטיין במגרש, איציק כהן. החלוץ ניסה למרכז את הכדור, אבל הבעיטה שלו הטעתה את השוער ונכנסה פנימה. 0:2 הפועל.   

בצד השני של הכביש, אחרי חודש ללא ניצחון, הפועל קטמון חזרה סוף סוף לנצח, ועשתה את זה בסטייל, כשחזרה מרחובות עם ניצחון 1:3 על הפועל מרמורק. המארחים הגיעו למשחק מהמקום השני בטבלה, כשהם לא מפסידים בשבעת המחזורים האחרונים, אבל החניכים של ליאור זדה באו למשחק היום בידיעה אחת – פחות משלוש נקודות – וחלום העלייה נגוז.

יונתן זאדה העלה את קטמון ליתרון 0:1 עם שער בכורה בדקה ה-40 במדים האדומים ואיסלם אלזינטי הכפיל את התוצאה עם פתיחת המחצית השנייה. מרמורק חזרה למשחק מפנדל בדקה ה-61, אבל אלזינטי לא נתן למקומיים לפנטז על שוויון ועם שער נוסף בדקה ה-66 קבע את תוצאת המשחק.

 

 

 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה