קדוש לשחקנים: "אסור להפסיד לבני לוד, צריך תוצאה טובה"



מאמן הפועל ירושלים ניסה לדרבן את שחקניו לקראת משחק הליגה הקשה מחר מול בני לוד(15.00, טדי). בקבוצה מקווים להימנע ממהומות בין אוהדי בית"ר ליריבה

הפועל ירושלים השיגה השבוע ניצחון חלומי על מכבי תל אביב בזכות היכולת של רפי כהן והשער של מתי אברהם, אך בקבוצה מודאגים שהאופוריה תהפוך לשאננות במשחק מול בני לוד מחר.
 

במועדון ראו את השחקנים מתעסקים בניצחון על מכבי יתר על המידה ומקווים שזה לא ישפיע על היכולת מחר. הקבוצה ערכה אימונים קלים בלבד מאז יום שלישי כשאת האימון אתמול העביר סלמן עמר. קדוש החולה הגיע הבוקר לקריית יובל ושוחח עם שחקניו.
 
"אתם מספיק אחראיים ובוגרים כדי לדעת שאנחנו צריכים לעשות תוצאה טובה מחר. אסור לנו להפסיד עוד משחק בליגה ולתת לבני לוד ולר"ג לברוח לנו." אמר המאמן.
 
מי שמכיר את קדוש יודע שהוא לא עורך שינויים בהרכב אחרי נצחונות אם אינם מאולצים ולכן, אותם שחקנים שפתחו במשחק הגביע צפויים להמשיך גם מחר. לירן מזרחי עשוי למצוא את עצמו על הספסל אחרי שהיה מוצהב מול מכבי . עידן טל שביקש להתחלף ביום שלישי, יפתח.
 
הנהלת הקבוצה מקווה שלמשחק מחר לא יגיעו אוהדי בית"ר על מנת למחות נגד אבו סובחי וקבוצתו. בכל מקרה, לא נראה שהפועל תשכור סדרנים נוספים.
 
 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה