יובל נעים עזב את בית"ר: "איציק לא שלח אותי הביתה"



"הרגע הכי קשה היה ההפסד לסכנין בטדי. הליגה לא שווה כלום בלי בית"ר ואוהדיה" אמר מאמן בית"ר ירושלים היוצא במסיבת עיתונאים הבוקר

יובל נעים ערך הבוקר מסיבת עיתונאים בכפר המכבייה ברמת גן והודיע על סיום דרכו במועדון. נעים התרגש וקרא מדף את נאום הפרידה: "לא מצטער שהגעתי לקבוצה כמו בית"ר ירושלים. הגעתי לקבוצה שאף מאמן לא רצה להגיע אליה, ועשיתי את זה בלב שלם ואמונה מלאה. בלב כבד החלטתי לסיים את דרכי במועדון הזה ובטוח שבעתיד עוד אחזור. כל חודש בבית"ר זה כמו שנתיים בקבוצה אחרת."
 
נעים המשיך ואמר: "אף אחד לא רצה לפטר אותי מבית"ר ירושלים. לקחתי את ההחלטה כשהבנתי שהתפקיד פוגע לי בבריאות."
 
על הסגל הוסיף: "בית"ר לא יותר טובה מאף קבוצת תחתית בליגה. הכח שלי זה בחיבור שלי עם השחקנים. קידמתי הרבה שחקנים צעירים והם יובילו את בית"ר בעתיד. הכי חשוב שהמועדון ישאר בליגה. כולם מדברים נגד הקבוצה והאוהדים אבל האמת היא שהליגה לא שווה כלום בלי בית"ר והאוהדים שלה."
 

נעים דיבר גם על העזיבה של אבירם ברוכיאן לפולין: "אבירם הסביר כמה לחץ מופעל עליו ושהוא לא יכול לצאת מהבית אחרי האימונים. אבירם לא יכל לעזור לבית"ר במצב הזה ואני מאחל לו בהצלחה כי הוא שחקן גדול."
 
על איציק קורנפיין אמר המאמן: " המערכת יחסים עם איציק מאוד טובה. עבדנו בכבוד ובשיתוף הדדי, עברנו דרך מאוד קשה ביחד. אין לי מילה רעה אחת להגיד עליו. הוא עובד בהרבה קושי ואין לי שום טענה. פירסמו שדיברו עם איווניר, עם קשטן אבל אף אחד לא הראה לי את הדרך החוצה."
 
אחד מהעיתונאים אמר לנעים :"אל תמכרו סיפורים לציבור ואל תגידו יובל נעים התפטר. תספר שאיציק קורנפיין הראה לך את הדרך החוצה."
 
נעים ענה: "חד משמעית, איציק לא שלח אותי הביתה. זה לא נכון ואני מוכן ללכת למכונת אמת. לא הייתי נשאר גם אם היו יוצאות הודעות דובר שאומרות שאני נשאר."
 
נציגו של גאידמק הוסיף: "נעים הודיע שהוא הולך הביתה וזה ראוי להערכה. למה לחפש תמיד דברים רעים? זה לא נכון, הוא רצה ללכת אחרי שהתייעץ עם אנשיו."

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה