קליין לא הופיע, הפגישה נדחתה



הדירקטוריון של הפועל ירושלים היה אמור להתכנס אתמול במטרה למנות חברים חדשים ולהדיח את אלי גונן. היו"ר האדום לא הופיע לפגישה, וזאת נדחתה. במישור המקצועי, כעס גדול על סטרוברי

שוב סוער בהפועל ירושלים, ולא על הפרקט. אמש הייתה אמורה להיערך פגישה של חברי ההנהלה עם אנשי הדירקטוריון של הקבוצה ביחד עם נציגיו של גומא אגייאר, זאת במטרה להחליף ארבעה מתוך שבעת חברי הדירקטוריון באלה של אגייאר. למרות שבשבועות האחרונים נראה היה שמפלס הלחץ בין הצדדים יורד, כעת נראה שהדברים שוב על סף פיצוץ.

להפתעתם של אנשי אגייאר, היו"ר של הקבוצה, דני קליין, לא הופיע לפגישה, ולכן האסיפה נדחתה. המטרה הראשונה של אנשי אגייאר, אגב, היא להחליף תחילה את יו"ר הדירקטוריון המכהן כעת, אלי גונן.  בתגובה למהלך של קליין, גם עו"ד איתן גבאי, שמייצג את אגייאר, לא הופיע לפגישה. בינתיים, בלי קשר, צביקה קציר דחה את ההצעה של אנשי אגייאר להצטרף לדירקטוריון.

בגזרה המקצועית, בקבוצה כועסים מאוד על די ג'יי סטרוברי והמאמן, שרון דרוקר, צפוי לקחת את השחקן לשיחה. הסיבה לכעס על הגארד היא שבמשחק האחרון מול מכבי אשדוד הוא הגיב בתנועות ידיים מזלזלות לפעולות של חבריו לקבוצה ובתגובה, דרוקר ייבש אותו על הספסל בהמשך המשחק, כשסטרוברי ממשיך לעקם את הפרצוף.

 

 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה