"שחקנים משחקים אותה פצועים, יובל נעים חייב ללכת"



בבית"ר ירושלים מבוישים מההפסד לבני לוד, במיוחד אחרי המתקפה של אבו סובחי. שחקנים מעמידים פנים? "יש כאלה שלא יכולים לקחת אחריות, אין לבית"ר מנהיג"

לאנשי בית"ר ירושלים יש את כל הסיבות שבעולם להתבייש ולהרגיש לא נעים אחרי ההדחה ממפעל הגביע אמש, דווקא מול בני לוד מהלאומית.
 

בקבוצה קיוו להשיג ניצחון שיוציא אותם לדרך חדשה, אך בפועל, הקבוצה של יובל נעים לא יכלה להכניע את לוד במשך 90 דקות וגם לא בהארכה ופנדלים.
 
יו"ר המועדון, איציק קורנפיין עדיין לא החליט סופית האם לבקש מנעים לעזוב או לתת לו הזדמנות נוספת. בקבוצה מעריכים כי היום תתקיים פגישה בין היו"ר למאמן שבסופה תיפול החלטה, כשההערכה היא שנעים ישאר לפחות עד אחרי שבת. בבית"ר לוקחים בחשבון ששוק המאמנים דליל ואין יותר מידי אלטרנטיבות בשלב זה של העונה.
 
בכל אופן, מקורבים לקבוצה חושבים שנעים הוכיח אתמול שאין לו כל שליטה על הקבוצה ועליו לעזוב: "נכון שהוא רוצה להראות נאמנות לקבוצה ולעזור לה לשרוד, אבל הוא איבד כל שליטה על השחקנים ואין לו השפעה ממשית על מה שקורה על הדשא. הוא חייב ללכת."
 
בנוסף, בקבוצה לא חוסכים ביקורת משחקנים שנותרו אתמול מחוץ לסגל בגלל פציעות: "יש כמה שמשחקים אותה פצועים כי הם לא יכולים לקחת אחריות. לבית"ר ירושלים הנוכחית אין מנהיג וזאת אחת הבעיות הגדולות."
 
ערן לוי היה היחיד שהצליח לסחוט מחמאות: "הוא מביא לנו אספקט חשוב מאוד של יצירת מצבים ואיום על השער. עם קצת מזל זה היה שווה שני שערים ואני בטוח שנראה עוד ממנו במשחקים הבאים." אמר נעים.
 
בעניין אחר, תובע ההתאחדות, שלום אבן עזרא, ידרוש להעמיד לדין את יו"ר בני לוד, אבו סובחי על דבריו נגד בית"ר ירושלים לפני ואחרי משחק הגביע.
 
צילום: אתר בית"ר ירושלים.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה