יוסי סאסי: "רפי נתן את משחק חייו, אפילו בנבחרת הוא לא היה כ"כ טוב"



הבעלים של הפועל ירושלים מפרגן לשוער אחרי הניצחון הגדול של קבוצתו על מכבי ת"א. שחקנים: "ההצגה הכי טובה שראינו"

שחקני הפועל ירושלים, האוהדים וגם ההנהלה לא ממש ישנו אתמול בלילה אחרי הניצחון הגדול של הקבוצה על מכבי תל אביב מליגת העל. בהפועל האמינו בשבוע האחרון שניצחון על מכבי הוא לא נס, אלא דבר שיכול לקרות וצדקו.
 

מי שחתום ללא כל צל של ספק על ההישג הוא השוער, רפי כהן שחזר אתמול לעמוד בין הקורות אחרי פציעה ארוכה.
 
בפגרת הקיץ, אחד השחקנים הבכירים בהפועל הרים גבה ששמע שרפי כהן חתם לשנתיים. "הוא לא יכול בגילו לסחוב קבוצה בלאומית, מילא בליגה א' אבל לאומית זאת ליגה קשה."
 
בדבר אחד צדק אותו שחקן. הלאומית היא אכן ליגה קשה אבל לא בשביל רפי כהן שאחראי ללא ספק על הביטחון בהגנה העונה ועל ההישג הכי גדול של הפועל בשנים האחרונות, ניצחון על מכבי.
 
הבעלים יוסי סאסי שדווקא לא התפלא לראות את קבוצתו עוברת לשמינית הגמר אמר ל"ירושלים נט": "רפי נתן אתמול את משחק חייו. גם כשהוא שיחק בנבחרת הוא לא היה טוב כמו מול מכבי. יש לי קבוצה של לוחמים ויש לי את השוער הכי טוב שיש."
 
" כולנו היינו עדים הלילה להצגה הכי טובה שנתן שוער בשידור חי מקרוב על הדשא שלנו. אנחנו שמחים שהוא בצד האדום." אמרו שחקנים בקבוצה.
 
במועדון שמחו גם בשביל החלוץ מתי אברהם: "הוא הפך להיות השפן של לופא. כל פעם שקצת לא הולך, הוא שולף אותו מהספסל ונותן לנו ניצחון. זה הגול הכי גדול בקריירה שלו."
 
שחקן נוסף שזכה למחמאות הוא איציק כהן: "הוא עשה אתמול הכל. הגנה, התקפה וכל מה שצריך על הדשא. הוא נתן את המשחק הכי טוב שלו בהפועל על עכשיו."
 
היום בצהריים תיפגש הקבוצה לאימון שחרור וטיפולים ומחר תערוך אימון לפני משחקה החשוב ביום שישי מול בני לוד. "זה הולך להיות משחק לוהט במיוחד אחרי התוצאות בגביע." אמרו בהפועל.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה