נעים: "חד משמעית, אני נשאר"



המאמן לא מעוניין לעזוב את תפקידו אך ההחלטה בידיים של איציק קורנפיין. מחר יפגשו השניים שוב: "אם איציק יגיד לי, אני אלך". אבו סובחי ממשיך במסע ההסתה: "הלוואי שבית"ר תרד ליגה"

מאמן בית"ר ירושלים יובל נעים, ידע ימים קשים בקבוצה אך לא כמו היום. בית"ר ירושלים קיבלה הגרלה נוחה יחסית שהייתה אמורה להעביר אותה לסיבוב הבא בגביע המדינה אך כשלה והודחה אחרי שהפסידה לבני לוד מהליגה הלאומית.
 

המשבר בבית"ר מעמיק ועכשיו מתברר שאולי למרות הכל, הסגל שהיה בבית"ר עוד לפני החיזוק לא היה הבעיה האמיתית בקבוצה. נעים אמר הערב בתום המשחק: "אני נשאר בבית"ר, חד משמעית. אם קורנפיין יאמר לי שאני הבעיה של בית"ר, אעזוב. אעשה את מה שטוב למועדון. אין שום סיבה לדבר על זה. צריך להסתכל קדימה ולהישאר בליגה כי זה הכי חשוב. מאמנים גדולים ממני פוטרו אבל אני ממשיך ברוב מורם".
 
נעים התייחס גם למשחק הערב: "חבל מאוד . אני לא רוצה לתרץ בחסרים שלנו. זה משחק גביע ופנדלים הכול אפשרי. אנחנו צריכים להיות חזקים בתקופה הקשה הזו. ידענו שנילחם על הירידה וזה מה שקורה. כבר חודשיים אומרים שאם אני לא אנצח, לא אמשיך. הישארות בליגה בשלב זה היא כמו אליפות. לאנשים יש זיכרון קצר אבל אני עושה רק מה שטוב למועדון".
 
מן העבר השני, אבו סובחי מאושר מהניצחון של קבוצתו ולא מוכן לשים סוף לליכלוכים על בית"ר: "" היום הכי שמח שלנו, כל השבוע יהיה לנו חג וחפלה בלוד. לא אכפת לי מה שיקרה עכשיו בגביע העיקר שהעפנו את בית"ר, הלוואי שתרד ליגה. הקהל שלהם עכשיו יסע כל הדרך לירושלים עם הפרצוף ברצפה."

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה