הפועל יכולה? האדומים מחכים למכבי ת"א



התרגשות בקריית יובל לקראת משחק הגביע הערב מול מכבי ת"א. טל בספק, כהן בשער ופסו יחליף את לירן מזרחי. קדוש: "מקווה שנגרום שמחה למועדון ולאוהדים"

הפועל ירושלים התעוררה הבוקר ליום חג. בקבוצה מתרגשים מאוד לקראת משחק הגביע שיתקיים הערב במסגרת סיבוב ח' מול מכבי תל אביב בטדי. (המשחק יועבר בשידור ישיר, 5+ לייב, 20.45)
 

בקבוצה מקווים שיגיעו בין 2,000-3,000 צופים וכמו שאמר יוסי סאסי לא מזמן: "שהאדום ישלוט ביציע". בצד המקצועי, הפועל סיימה אתמול את ההכנות למשחק. מאמן הקבוצה לופא קדוש נאלץ לערוך שני שינויים מאולצים. אורי פסו שסופסל בשבועיים האחרונים ישוב להרכב במקומו של לירן מזרחי המוצהב. יניב בן הרוש שהורחק ביום שישי יישב ביציע ואת מקומו יתפוס רפי כהן.
 
רק לקראת המשחק יתברר אם עידן טל יפתח בהרכב. הקשר סובל ממתיחה וביקש מקדוש לקחת בחשבון שלא יוכל לשחק 90 דקות, אם בכלל. אפי מלכה יחליפו במקרה הצורך.
 
מי שקצת פחות מתרגש מהמשחק אבל חושב שאפשר לעבור הוא המאמן שאמר לנו: "מתרגש? אם בר רפאלי הייתה באה אז כן. מכבי קבוצה מצויינת שיכולה לפרק כל קבוצה ביום נתון. הם קצת לחוצים אז אולי זה יפעל לטובתנו. אני מקווה שנגרום שמחה למועדון ולאוהדים."
 
רשת המסעדות "פינתי" תעניק חסות להפועל במשחק  ושמה של הרשת יודבק על חולצות השחקנים.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה