מויאל ובן שושן -אאוט, איקנדה ולוי-אין



יובל נעים ואיציק קורנפיין החליטו על שינויים בהרכב כבר מחר, במשחקה של בית"ר מול בני לוד. המאמן: "תהיו ראשונים לכל כדור,תשכחו מההפסדים"

בית"ר ירושלים תפגוש מחר (18.45) את בני לוד מצמרת הליגה הלאומית במסגרת סיבוב ח' של גביע המדינה. אם נתייחס ליכולת של שתי הקבוצות, בני לוד נמצאת בתקופה מצויינת לעומת בית"ר ירושלים שהובסה בשני המחזורים האחרונים ונלחמת על הירידה.
 

גם בבית"ר יודעים שקל זה לא יהיה ונעים כינס הבוקר את שחקניו ואמר להם: " תבואו נחושים ותהיו ראשונים לכל כדור. צריך לשחק חזק ושכל אחד ישאר בעמדה שלו. אנחנו אחרי שני הפסדים אבל צריך לשכוח מזה ואם ננצח בגביע זה יוציא אותנו לדרך חדשה."
 
נעים וקורנפיין נפגשו אתמול ודנו בבעיות שמונעות מהם לצאת מהתחתית. השניים הגיעו למסקנה כי שינוי בהרכב יוביל גם לשינוי על הדשא והשניים שישלמו את המחיר הם קובי מויאל ועמית בן שושן. מויאל נשאר מחוץ לסגל למשחק ובן שושן יפתח בספסל.
 
ערן לוי והרמוני איקנדה יפתחו מחר לראשונה בהרכב בית"ר. מי שיחזור מחר להרכב אחרי תקופה ארוכה מאוד הוא תומר בן יוסף שיחליף את מתן בראשי לצידו של אנדריי פילאבסקי.
 

הרכב משוער: אריאל הרוש, ברק משה, תומר בן יוסף, אנדריי פילאבסקי, חיים מגרלשווילי, דן אייבינדר, דריו פרננדס, הרמוני איקנדה, סטיבן כהן, ערן לוי, לאונרדו פאסוס. 

 

צילום: אסף שקד, אתר בית"ר ירושלים.

 
 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה