רפי כהן: "יש הבדלי רמות ברורים, מקווה שנעבור"



שוערה של הפועל ירושלים ישוב לעמוד מחר בין הקורות ויודע שמצפה לו עבודה קשה מול מכבי ת"א ("חלק התקפי מהטובים שיש בארץ"). כהן לא שוכח לפרגן לבן הרוש ("עשה עבודה מצויינת") ולא, הוא לא זוכר את המשחק משנת 98

הפועל ירושלים תארח מחר את מכבי תל אביב בטדי במסגרת גביע המדינה וההתרגשות בקריית יובל בשמיים. הרחקתו של יניב בן הרוש ביום שישי סללה את דרכו של רפי כהן חזרה לשער של האדומים.
 

בשנת 98 הצליחה הפועל ירושלים לנצח את מכבי תל אביב ומי שעמד בשער התל אביבים אז היה כהן שיפגוש מחר את האקסית וינסה להדיח אותה מהגביע. כשמדברים עם השוער האדום על אותו משחק הוא נשבע שהוא לא זוכר: "עברתי כל כך הרבה משחקים ואני באמת לא זוכר מה היה אז ולכן אני מעדיף שלא להתייחס לזה."
 
מה שבטוח, כהן לא ציפה שחזרתו לשער של הפועל תהיה מאולצת: "יניב עשה עבודה מצויינת בזמן שנעדרתי. לא דמיינתי שאני אחזור דווקא למשחק כל כך מכריע וקשה אבל יש הבדל בין הרצוי למצוי. אני צריך לבוא ולעשות את העבודה בצורה הכי טובה שיש."
 
המצב של מכבי בליגה לא מרגיע את כהן שבטוח שמצפה לו עבודה קשה מאוד מחר: "יש הבדלי רמות ברורים ביננו אבל אני מקווה שנעבור. מי שראה את המשחק שלהם מול מכבי פ"ת וודאי הבחין לכמה מצבים הם הגיעו. יש להם את החלק ההתקפי מהטובים בארץ."
 
מה כן יעזור להפועל לדעתו של השוער? "תמיד עדיף לשחק בבית אבל זה לא נותן לנו שום פער, בטח לא על קבוצה כמו מכבי. מה שכן, כמה שיותר אוהדים צריכים להגיע ,לתמוך בנו ולעזור לנו במשימה." 
 
והנה תזכורת קטנה לרפי כהן, שיבין על איזה משחק דיברנו, שיהיה בהצלחה: (עריכה: פלג נתנאל)
 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה