בן ארי ובן גביר מתגייסים לטובת הליגה, מויאל ובן שושן יסופסלו



ח"כ מהימין שלח מכתב לח"כ אלכס מילר וביקש להקפיא את היורדות והעולות השנה בליגת העל. נעים ישאר, מויאל ובן שושן ירדו לספסל. בית"ר דורשת מסכנין פיצוי

ח"כ מיכאל בן ארי ועוזרו בכנסת איתמר בן גביר, שלחו אתמול מכתב ליו"ר ועדת החינוך התרבות הספורט, אלכס מילר בבקשה להקפיא את העולות והיורדות השנה בליגת העל. הסיבה הרישמית שהוצגה במכתב ששוגר הייתה העובדה שהמשטרה עדיין לא סיימה את חקירתה בפרשת ה"כדור המרכזי" ולפיכך, יש להקפיא את העליות והירידות בין הליגות.

בן ארי אמר: " בשנת 75 ביקשו יוסי שריד ורובי ריבלין להקפיא את הליגה בשל פרשת שחיתות שנחקרה באותה תקופה. כעת, כשהמשטרה חוקרת חשדות להטיית משחקים, לא הוגן שיהיו ירידות ללאומית. לא אכחיש שלנגד עיניי עומדת גם טובת בית"ר ירושלים. אם אחמד טיבי ושאר אויבי ישראל יוצאים נגד בית"ר, אני מרגיש חובה לצאת להגנתה."

איתמר בן גביר הוסיף: " מבחינה משפטית יש עילה להקפאת הליגה במצב הנוכחי בו היא נמצאת. אם יוסי שריד עשה זאת בעבר, אין סיבה שזה לא יקרה גם עכשיו." ח"כ מילר מסר שידון בבקשה.

נעים נשאר, מויאל ובן שושן ישלמו את המחיר

בצד המקצועי, יובל נעים ואיציק קורנפיין ערכו אתמול פגישה בה דנו במצב של בית"ר למרות החיזוק שקיבלה במועד ההעברות האחרון. המאמן ביקש את תמיכתו של היו"ר וביקש ממנו לחזור להיות מעורב מה שלדעתו "מעורר את השחקנים". קורנפיין הסכים לבקשות של המאמן וככל הנראה מי שישלמו את המחיר של התבוסות האחרונות יהיו קובי מויאל ועמית בן שושן שנמצאים בתקופה לא טובה.

בית"ר ירושלים שלחה הבוקר מכתב לבני סכנין וביקשה פיצוי כספי בסך 4,000 שקלים בלבד על הנזק שנגרם על ידי אוהדיה בשירותים בטדי. בסכנין גיחכו שקיבלו את המכתב ואמרו: "בתחילה אמרו לנו שמדובר ב-50,000 שקלים, נצא זכאים בבית הדין."

 

 

צילום: אתר בית"ר ירושלים


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה