האוהד: יום שלישי פעמיים כי טוב



אוהד הפועל ירושלים, דודו ברוך מעביר מסר לאוהדי הפועל קטמון בטור דעה אישי ומכל הלב:" קבוצת כדורגל זה כמו אמא ואבא"

ביום שלישי הקרוב יתקיים באצטדיון טדי משחק במסגרת גביע המדינה בין הפועל ירושלים למכבי ת"א. מספר שבועות חלפו מאז ההגרלה שהביאה לנו את המשחק המסקרן ביותר של הסיבוב. ההתרגשות בקרב אוהדי הכדורגל בירושלים ומחוצה לה עצומה.

מובן שהתרגשות נובעת מהמפגש המסקרן, אך מתחת לפני השטח עומדת כחותמת אש שאלה הרבה יותר עניינית, בעלת משמעות חשובה מאוד עבור אוהדי הכדורגל בירושלים: האם עומדת מולנו ההזדמנות להחזיר את אוהדי הפועל קטמון בחזרה לקבוצת האם שלהם ?

הכותרת למעלה אומרת פעמיים כי טוב. פעם אחת משום שהפועל ירושלים, קבוצתי האהובה מכל, בעלת מסורת ארוכת שנים, מקבלת בתקופה האחרונה את צורתה ואת אופייה שקדם לה לפני שנים רבות. בהפועל של היום יש הרבה מהפועל של השנים עברו: אהבת הסמל, אחדות, יציבות, רצון להצליח, רעב למשחק, תחרות חיובית ועוד. כל הדברים שמניתי מקבלים צורה והנה מתגבשת לה קבוצת כדורגל לתפארת, אותה הפועל שאהבנו לאהוב.

אבי זכרו לברכה, תמיד היה אומר לי משפט שחקוק אצלי עמוק בלב :"קבוצת כדורגל זה כמו אבא ואמא , לא ניתן להחליף אותה כמו שלא ניתן להחליף אותנו" . ומשפט זה מוביל לפעם השנייה של המשפט. פעם שנייה, זו הפועל קטמון .

הרעיון מאחורי הקמתה של הקבוצה הינו רעיון חיובי, או לפחות היה אמור להיות כזה, אך התוצאות שלו פשוט היו הרסניות לשני הצדדים. אני תמיד הייתי ועדיין מתנגדיה החריפים ביותר , הרי איך אפשר לעזוב את הבית ?! דווקא בתקופה כזו קשה שהאוהדים הם אלו שצריכים להיות הגורם המאחד, דווקא אז לנטוש ולהשאיר מאחוריהם חורבן? זו לא הדרך הנכונה .

ביום שלישי עומדת לנגד עיננו האפשרות לתקן את העוול שנעשה לכולנו, כן כן לכולנו. אינני רוצה לנקוב בשום ביטוי או מילה כמו "איחוד" , "יוזמה" , "חזרה" וכדומה . . . רק דבר אחד עומד לנגד עיניי , טובת הקבוצה !

יום שלישי פעמיים כי טוב! בואו נשים את הכל בצד, זו ההזדמנות שלנו לעשות מעשה, לרקום התחלה חדשה. בואו כולנו כאחד, לשם המטרה המשותפת, ילדים, נשים, חיילים, סטודנטים, נוער, מבוגרים כולם כולל כולם, בואו בהמוניכם לעודד את הקבוצה של כולנו, זהו צו השעה שקורא לנו, אם לא היום, אז מתי ?!!!

הפועל ירושלים – הקבוצה שלי שלך שלכם !!!

נכתב ע"י דודו ברוך , אוהד הפועל ירושלים כבר 29 שנים . . .

 

צילום: גיא יצחקי, אתר הפועל קטמון.

 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה