"הפסדנו את המשחק היותר חשוב השבוע, חבל"



האדומים מאוכזבים מההפסד לאחי נצרת. הקבוצה תחל היום בהכנות למכבי, קדוש: "ביום נתון מכבי יכולה לפרק כל קבוצה". אוהדי הפועל קוראים לאוהדי קטמון: "תגיעו למשחק"

שחקני הפועל ירושלים ניצלו את הדרך הארוכה מנצרת לירושלים לעשות חשבון נפש אחרי ההפסד המאכזב ביום שישי לאחי נצרת.
 

"היינו צריכים לנצח את המשחק. עם כל הכבוד למשחק הגביע ולחשיפה, הפסדנו את המשחק היותר חשוב השבוע וחבל. לא חשבנו על מכבי והמחנה אימונים ממש לא הזיק לנו פשוט לא ניצלנו את המצבים אליהם הגענו." אמרו שחקנים.
 
הבוקר תשוב הקבוצה להתאמן לקראת הגביע ביום שלישי בטדי מול מכבי תל אביב. מאמן הקבוצה לופא קדוש יערוך אסיפה לשחקניו וינסה לרומם את מצב רוחם לקראת המשחק.
 
המאמן התייחס למשחק מול אחי ואמר ל"ירושלים נט" הבוקר: " לא קרה שום אסון. היה משחק צמוד ולא הצלחנו לנצל מצבים. היו לנו שתי טעויות קשות בהגנה והשוער שלהם תפס יום טוב נגדנו. זה קורה. שלטנו ברוב דקות המשחק. אני לא חושב שהשחקנים חשבו על המשחק מול מכבי, ראיתי את הרצון שלהם ואת ההשקעה לאורך כל המשחק."
 
המאמן נכח אתמול בהפסד של מכבי תל אביב למכבי פתח תקווה וסיפר: " מכבי הכתיבה את קצב המשחק אבל פתח תקווה ניצלה כמה מתפרצות כדי לנצח. ביום נתון הם יכולים לתפוס קבוצה ולפרק אותה, אי אפשר להגיד עליהם שהם לא קבוצה."
 
אריק רומאו סבל ממתיחה ולא נכלל בסגל המשחק מול אחי. עדיין לא ברור האם הוא ישחק מול מכבי. לירן מזרחי יצפה במשחק מהיציע מאחר וצבר חמישה כרטיסים צהובים. קדוש עדיין לא החליט מי יפתח במקומו.
 
איציק כהן שוב כעוס על שהוחלף ביום שישי אך במועדון התרגלו והחליטו שלא להתייחס לכך: "אף שחקן לא אוהב להיות מוחלף, לא מתייחס לזה, אני מתעסק בכדורגל." אמר קדוש. בקבוצה מקווים לתצוגת עידוד מהיציעים האדומים ואוהדי הפועל החליטו לקרוא גם לאוהדי קטמון להגיע לטדי.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה