הפועל הפסידה, קטמון שוב סיימה בתיקו אפס



הקבוצה של לופא קדוש תרצה לשכוח את המשחק היום, אחרי שהפסידה 0:2 לאחי נצרת, למרות שהייתה טובה. יניב בן-הרוש הורחק. אצל קטמון עדיין אין בשורות והקבוצה סיימה שבוע שני ברציפות בתיקו 0:0, הפעם בטדי מול קריית מלאכי

 

בהפועל ירושלים ובהפועל קטמון ירצו לשכוח את יום שישי הזה. הקבוצה של לופא קדוש הפסידה 0:2 לאחי נצרת וגם איבדה את השוער יניב בן-הרוש, שהורחק בכרטיס אדום. בקבוצה של ליאור זדה עדיין לא מחייכים והאדומים סיימו שבת שנייה בתיקו 0:0, הפעם בטדי מול קריית מלאכי.

נפתח עם הפועל ירושלים. החצי הראשון של החניכים של קדוש היה טוב, ואוסקר גררו פספס הזדמנות נפלאה לכבוש שער שלישי ברציפות בשלושת המשחקים הראשונים שלו בקבוצה, כשבעיטה שלו מחמישה מטרים נהדפה על ידי השוער. בהמשך, נגיחה של רם סטי נהדפה גם כן על ידי השוער ובעיטה לא טובה של איציק כהן לא מצאה גם כן את הרשת.

החצי השני נפתח לא טוב עבור האדומים, וסרג' איילי ניצל מלכודת נבדל לא טובה של הפועל וכבש בדקה ה-49. 0:1 נצרת. הפועל ניסתה להשיג את השוויון, ולמרות ששלטה במגרש, חוץ ממצב מצוין נוסף של גררו, לא הגיעה להזדמנויות של ממש. נצרת, מהצד השני, הייתה הרבה יותר תכליתית וניצלה את הרפיון בהגנה של האדומים, כשבדקה ה-85 יניב בן-הרוש הכשיל את חלוצה של נצרת וחטף כרטיס אדום. רפי כהן נכנס לשער במקומו, אבל לא הצליח להושיע ונצרת ניצלה את ההזדמנות מהנקודה הלבנה ואלירן חודידה כבש. 0:2 נצרת.  

הפועל קטמון סיימה זה השבוע השני בתיקו 0:0, הפעם בטדי מול עירוני קריית מלאכי. קטמון הייתה טובה יותר בחצי הראשון והגיעה לכמה מצבים טובים, אבל אדיר מעודה ואיסלאם אל זנטי החמיצו לבד מול שוערה של האורחת. בחצי השני המשחק התאזן, קטמון נחלשה וגם כפיר מלול, שהחליף בחוד את עדן מלחה, לא הצליח למצוא את הרשת. 0:0 בסיום. הפועל מרמורק סיימה גם היא את משחקה בתיקו 0:0 מול הפועל ערד והפער ממכבי יבנה, שלא שיחקה השבת, הצטמצם לשלוש נקודות. כ-1000 צופים הגיעו לצפות במשחק.

 

 

 

 

 

 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה