גולה: "מקווים ששחקנים הפנימו ויתנו הכל על המגרש"



השבוע הסוער שעבר על הפועל קטמון יגיע לסיומו היום מול קריית מלאכי. לא צפויים שינויים בהרכב. אמיר גולה: "טבעי שיהיה סוער שלא מנצחים, מקווה שהשחקנים הפנימו את המצב"

הפועל קטמון תארח היום את קריית מלאכי בטדי (13.30) למשחק קשה במיוחד. כל תוצאה פרט לניצחון תקשה על האדומים להישאר במאבק על המקום הראשון אחרי שכבר שלושה משחקים קטמון לא ניצחה.
 

שבוע לא קל עבר על קטמון אחרי שהאימונים אופיינו במצב רוח ירוד וחוסר מוטיבציה גדולה שגרמה לצוות המקצועי לזעם. אמש באימון המסכם ערכה הקבוצה אסיפה ובמועדון מקווים שהיום יושג הניצחון המיוחל שיחזיר את החיוך לפנים של כולם.
 
מבחינת הרכב לא צפויים שינויים ונראה כי השחקנים שפתחו מול נתיבות ימשיכו גם היום. עוזר המאמן, אמיר גולה אמר אחרי האימון המסכם ל"ירושלים נט": " כולם מבינים את החשיבות של המשחק. לניצחון או להפסד יהיו השלכות לגבי המשך העונה. אם אנחנו נפסיד ויבנה תנצח אז הפער יגדל ונתרחק מהם ולכן אנחנו חייבים לבוא מוכנים ונחושים."
 
גולה התייחס גם לאווירה העכורה באימוני הקבוצה השבוע: "זה קורה, הקבוצה לא מצליחה לנצח וטבעי שיהיה סוער. אני מקווה שאחרי השבוע שעברנו השחקנים הפנימו ויתנו את הכל כדי שנצא עם ניצחון."
 
 
 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה