לאן נעלם הכסף שהעביר ארקדי גאידמק?



הבקרה התקציבית לקחה את הכספים שהעביר ארקדי גאידמק וייתכן שלא תאשר החתמת שחקנים נוספים. כרגע, ערן לוי לא יגיע לבית"ר למרות שקיבל שחרור

ערן לוי השיג את השחרור המיוחל מהפועל חיפה והודיע הבוקר לבית"ר ירושלים כי הוא מגיע לחתום על החוזה. בדיקה בבקרה התקציבית העלתה שהכספים שהעביר הבוס, ארקדי גאידמק, מעוקלים בשלב זה. בבקרה מעוניינים לבדוק האם בית"ר חייבת כספים ואומרים כי מדובר בהליך שגרתי לחלוטין שיכול מאוד להיות שבסופו, בית"ר לא תוכל לצרף שחקנים נוספים.
 

בבית"ר התאכזבו לשמוע את החדשות שכן חשבו שהכספים שהפקיד גאידמק ביום שישי האחרון יספיקו להם לצרף עוד שני שחקנים מלבד הרמוני איקנדה.
 
לעומת זאת, השחקנים לא ממש מאוכזבים מהבעיות שבהחתמתו של לוי. לא מעט שחקנים בכירים לא מעוניינים לראות את לוי בקבוצתם בעיקר בשל תדמיתו הבעייתית.
 
בקבוצה ממתינים לשחרור הבינלאומי של הרמוני איקנדה ואם לא יגיע עוד היום, הקשר לא יוכל לשחק בשבת. צירופו לבית"ר אושר בתחילת השבוע על ידי הבקרה.
 
יובל נעים ולאונרדו פסוס ערכו לפני אימון הבוקר של הקבוצה שיחת הבהרה. המאמן הסביר לפסוס שעליו למלא אחר הוראותיו גם אם הן אינן לרוחו. החלוץ התנצל וחזר להתאמן.
 
 
אבי ריקן שלא נכלל בסגל במשחק האחרון מול מ.ס אשדוד, שב לאימונים מלאים וצפוי להיכלל בסגל הקבוצה במשחק מול ראשון לציון. שי חדד, דן אייבנדר וברק משה ערכו אימון חלקי משום שהם סובלים ממתיחות אך צפויים לשחק בשבת.
 
 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה