דרוקר: "השחקנים פה לא במצב קל"



בהפועל ירושלים מאוכזבים מההפסד והקבוצה מדורגת רק במקוםהחמישי בטבלה. אורי קוקיה: "זה לא מתחבר, אבל יש עוד הרבה זמן לעונה הזאת". המאמן ממשיך לחפש גארד שיחליף את מקיימי המאכזב

בהפועל ירושלים מאוכזבים מאוד בעקבות ההפסד אמש לעירוני אשקלון,74:83, הפסד שבעקבותיו התדרדרה הקבוצה עד למקום החמישי בטבלה. המאמן, שרון דרוקר, ממשיך לחפש גארד שיגיע לקבוצה במקומו של דמיטרי מקיימי המאכזב, וכבר עכשיו ברור שג'ון תומאס ולוק ג'קסון יעזבו בקרוב.

דרוקר אמר על המשחק אתמול: "אנחנו הולכים עם האנשים שחשבנו שיכולים לעזור לנו ולהילחם עד הסוף, כי זו דרך החינוך של המועדון הזה. בלי ספק, הרבע השני היה נקודת מפתח. לא נכנסו לנו כדורים ונכנסו לסחף ומפולת שלא הצלחנו לעצור. ניסינו להרים את הראש של החבר'ה. השחקנים פה לא במצב קל וכל המכות שהם קיבלו בעבר משפיעות. אנחנו עובדים קשה במהלך השבוע ונצטרך עוד לעשות שינוי אחד ונקווה שהוא יהיה טוב. אנחנו עוד נצחק על הזמן הזה. לא ויתרנו על שום דבר ונמשיך להילחם".

אורי קוקיה הוסיף: "אני לא חושב שאנחנו לא נהנים מכדורסל. התחלנו טוב מאוד, שיחקנו ברבע הראשון מצוין וברבע שני נחלשנו מאוד. נכנסנו לבור, התחלנו את הרבע השלישי לא טוב ונכנסנו לבור עוד יותר עמוק. נלחמנו עד לשנייה האחרונה וניסינו לחזור, אבל לצערי בתקופה האחרונה זה מה שאנחנו מסוגלים לעשות. אנחנו עובדים מאוד קשה, כרגע זה לא מתחבר, אבל יש עוד הרבה זמן לעונה הזאת ולא משנה כמה נפסיד וכמה נחטוף, נמשיך להילחם. יש לנו גאווה שאנחנו בהפועל ונמשיך לשמור על הגאווה הזאת גם במינוס 20 ו-30".

המשחק הבא של הקבוצה ייערך ביום ראשון ב-19:00 מול ברק נתניה בבית.


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה