הערב באשקלון: ירושלים תנסה להתאושש



הקבוצה של שרון דרוקר מגיעה למפגש מול החניכים של אריק אלפסי אחרי שני הפסדים רצופים. יובל נעימי חוזר לסגל. המאמן: "נצטרך לשחק כמו קבוצה בכדי לנצח"

 

הפועל 'מגדל' ירושלים תשחק הערב (20:30, שידור ישיר בספורט 5) מול עירוני אשקלון בהיכל הספורט העירוני בעיר, זאת במסגרת המחזור ה-14 בליגת לוטו. אחרי שני הפסדים רצופים, בראשון לציון במסגרת הגביע ונגד גליל/גלבוע בבית במסגרת הליגה, במלחה רוצים לחזור למסלול הניצחונות מול היריבה שניצחה אותה בסיבוב הקודם במלחה ויכולה לעקוף את האדומים אם תנצח גם הערב. הבשורה הטובה מגיעה מכיוונו של יובל נעימי, שחוזר לסגל אחרי שנפצע לפני כחודש מול הפועל חולון. ג'ון תומאס ולוק ג'קסון, שנמצא בארה"ב עקב פציעתו, לא יתלבשו. ג'ארביס ורנאדו חוזר לסגל.

המאמן שרון דרוקר אמר לקראת המשחק מול הקבוצה מהדרום: "המפגש היום מול אשקלון הוא משחק שנצטרך להיות מרוכזים ונחושים בו במשך 40 דקות. נצטרך לשחק כמו קבוצה ובעיקר לשחק ביחד בכדי לנצח". הפורוורד אלישי כדיר הוסיף: "מצפה לנו משחק לא פשוט מול קבוצה לוחמת ועיקשת, בעיקר בבית שלה. נצטרך לבוא מפוקסים כדי לצאת עם ניצחון. חשוב לנו לחזור למסלול הניצחונות ולצאת לתקופה טובה יותר, ונרצה להתחיל את אותה דרך כבר הערב".


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה