איקנדה יחתום, נעים: "צריך לסמוך על הרזומה שלו"



בבית"ר ירושלים ינסו להחתים כבר ביומיים הקרובים את הקשר. אודיבה יבחן. נעים לא מתכנן לצרף שחקן הגנה:"בן יוסף נכנס לעניינים". הקבוצה תגיש בקשה לדיון בהרכב מורחב

באסיפה שערך יובל נעים לשחקניו ביום שישי הוא שם דגש על הפן המנטלי.הוא ניסה להוריד אותם לקרקע והזכיר שוב ושוב ששני הנצחונות הרצופים לא מעידים על דבר. אתמול, כך היה נראה, שחקניו של נעים יישמו לחלוטין את אזהרותיו , והקבוצה השיגה ניצחון שלישי רצוף וחשוב על קבוצת הצמרת, מ.ס אשדוד.
 

בבית"ר מחלקים מחמאות לשחקני הרכש, לאונרדו פסוס ודריו פרננדס שללא ספק חתומים על השינוי הגדול בקבוצה. נעים התייחס לשניים ואמר:  "פאסוס ודריו, הם המלח והפלפל שמצטרפים לשחקנים הטובים שיש לנו. אנחנו חסרים עוד קצת מחץ מקדימה, אבל מתרכזים באותה מטרה והיא להישאר בליגה. "
 
בסוף השבוע האחרון הוחלט בבית"ר לצרף את הקשר הרמוני איקנדה ללא מבחנים: ""לא ראיתי אותו. יש שחקנים שלא מוכנים להיבחן וצריך להחתים אותם על סמך הרזומה שלהם ולקחת סיכון מסוים וישנם שחקנים ששווים את זה. אם זה ייסגר, אני מאמין שנרוויח שחקן טוב."  אמר המאמן. יחד עם איקנדה יגיע למבחנים גם החלוץ עמנואל אודיבה.
 
דריו פרננדס ערך אמש הופעת בכורה מחודשת בטדי והתרגש. בסיום אמר הקשר: "זה היה מדהים בשבילי לחזור לטדי. כולם יודעים כמה אני אוהב את המועדון הזה. אני מאמין שנוכל להישאר בליגה,  מאמין באוהדים, בשחקנים ובצוות שלנו ובטוח שביחד נשתפר." הקשר פירגן בסיום גם לכובש השער לאונרדו פסוס ולברק משה הצעיר: "הוא השחקן הכי מוכשר במועדון", אמר פרננדס.
 
בקבוצה הוחלט שלא לחזק את הקבוצה בבלם נוסף, בעיקר בשל העובדה שנעים ובן יוסף יישרו את ההדורים בינהם לאחרונה והמאמן אף שיתף את הבלם אתמול, אם כי כחילוף אחרון בתוספת הזמן. "מתן בראשי ופיליאבסקי עושים עבודה טובה ובן יוסף נכנס לעניינים. כרגע אנחנו לא חושבים לצרף עוד בלם."
 
בבית"ר ירושלים עדיין לא וויתרו סופית על שתי הנקודות שהופחתו ממאזנם, והיום תגיש הקבוצה בקשה לדיון בהרכב מורחב. גם במועדון יודעים שהסיכויים שיתקיים דיון כזה קלוש. 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה