הגיע הזמן: גאידמק העביר 300,000 דולר לבית"ר



אחרי איחור של שבועיים וחוסר אופטימיות בבית וגן, הבעלים העביר כמעט את כל הסכום שהבטיח.איקנדה ואודיבה יגיעו למבחנים

בבית"ר ירושלים כמעט ואיבדו את התקווה, אבל היום בבוקר הפתיע ארקדי גאידמק והעביר לחשבון הקבוצה 300,000 דולר שישמשו לחיזוק הקבוצה בחלון ההעברות שיסתיים בתחילת פברואר.
 

יובל נעים היה בין הבודדים שהאמינו לאורך הזמן שהבעלים יעמוד במילתו. בפועל,  הבעלים הבטיח להעביר 400,000 דולר אבל בבית"ר לא קטנוניים וגם הסכום הנוכחי יעזור להם מאוד בהחתמת שני שחקנים נוספים.
 
המאמן החליט להשאיר את גיורגי חריסטוב למבחנים בקבוצה, ועדיין לא בטוח שהוא מעוניין בשירותיו. בתחילת השבוע יגיעו לאימוני בית"ר צמד הניגרים- הרמוני איקנדה,קשר, והחלוץ עמנואל אודיבה. השניים נבחנו בבני סכנין שהחליטה לשחררם.
 
אחרי שני נצחונות רצופים, מאמן בית"ר ירושלים יובל נעים, כינס הבוקר את שחקניו ואמר להם: "מחר אנחנו פוגשים את מ.ס אשדוד שעושה עונה מדהימה. אנחנו צריכים לבוא עם הרבה רעב, לעמוד נכון ולתת הכל. אסור לנו להסתנוור מהנצחונות ואין לנו את הזכות לשמוח. עשינו מספיק נזקים ועלינו לעבוד קשה".
 
הבשורה על הכסף שהעביר גאידמק הגיעה למאמן ולשחקנים רגע לפני תחילת האימון הבוקר. קובי מויאל התאמן היום ויפתח מחר ב-11. גם סטיבן כהן שחש ברע בימים האחרונים יפתח בהרכב. לעומתם, אבי ריקן שוב סובל ממתיחה ולא ישחק.
 
 
 
 
 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה