זדה: "מקווים לפתוח את הסיבוב ברגל ימין"



הפועל קטמון תארח ב-13:00 את מכבי קביליו יפו. ציון זקן בקישור, יונתן זדה יערוך הופעת בכורה. אדיר מעודה חולה, עדן מלכה יקבל דקות ראשונות. עוד לפני המשחק יתקיים טורניר נוסף במסגרת פרוייקט ליגת השכונות

הפועל קטמון ירושלים תפתח היום בטדי את הסיבוב השני בליגה א' דרום. אחרי פגרה קצרה, תארח קטמון את קבוצת האוהדים השנייה, מכבי קביליו יפו.
 

ללא שי אהרון ששבר את ידו, יקבלו היום שחקני הרכש החדשים, יונתן זדה ועדן מלכה, הזדמנות ראשונה. זדה יפתח בעמדת המגן הימני וציון זקן יעבור לשחק בקישור.
 
אדיר מעודה לא התאמן השבוע וטופל באנטביוטיקה וליאור זדה עדיין שוקל האם לשלבו במשחק. עדן מלכה שלא זכה לדקות במדי בית"ר ירושלים, יעלה מהספסל.
 
במועדון מקווים שעוז צבאג וכפיר מלול יגלו מנהיגות ויחפו על חסרונו של הקפטן שי אהרון. המאמן אמר לקראת המשחק: " אנחנו מקווים לפתוח את הסיבוב עם ניצחון, זה חשוב לנו מאוד להתחיל ברגל ימין. היה לנו שבוע הכנות מצויין ואני בטוח שהשחקנים יתנו הכל על הדשא."
 
הבוקר יתקיים טורניר מיוחד במסגרת פרוייקט ליגת השכונות, בו ישתתפו כ-180 ילדים ב-12 קבוצות שונות. עם סיום הטורניר תתקיים צעדה לטדי הקוראת נגד האלימות ובעד הסובלנות.  
 
צילום: גיא יצחקי, אתר הפועל קטמון.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה