בבית"ר ממתינים להחלטת בית הדין העליון



יו"ר בית"ר ירושלים ניסה להפוך את החלטתו של דוד לב אבל שלום אבן עזרא טען: "העונש צריך להישאר". התשובה הסופית תתקבל היום

הדיון בערעורה של בית"ר הסתיים, ומחר תקבל הקבוצה של יובל נעים תשובה סופית. האם יושבו לה הנקודות? תלוי את מי שואלים. בבית"ר מנסים לשמור על אופטימיות אבל הדיין, שלום אבן עזרא הבהיר הערב היטב את עמדתו ואמר: "מדובר בעונש קשה שצריך להישאר."

בהתאחדות חששו מהפגנות של אוהדי בית"ר וגידרו את הכניסה למקום. בנוסף הוצבו במקום שבעה מאבטחים.

עו"ד אייזנברג אמר לדיינים בפתיחה: "הבוקר הגשנו תביעה על סך 430 אלף שקלים נגד אותם נערים שעושים דווקא. הם בני 13-14 וזו בעיה לא פשוטה אבל אנחנו כל הזמן מנסים להתמודד איתם. אני לא חושב שצריך להוריד נקודות בגלל אותם ילדים." 

 בנוסף התייחס העו"ד למידתיות בענישה: "מכבי ת"א היתה בבית הדין והיתה לה הרשעה שלישית בקריאות גזעניות .בכלל לא נשקלו הורדת נקודות, הם קיבלו משחק אחד ללא קהל. כשהגענו בעבירה שלישית אנחנו קיבלנו הורדה של נקודה, נמענו מלטעון על אפליה אבל היינו חייבים כבר. אנחנו עומדים כאן על עונש מעונה קודמת".

קורנפיין הוסיף על דבריו של אייזנברג:"אני אף פעם לא מגיע לכאן עם ציפיות, נראה שהדיינים מקובעים בדעתם. מדובר נסיבות מיוחדות.  בקבוצה שעושה דווקא וזו המטרה שלהם, אתם מעניקים כוח לקבוצה מאוד קטנה." 

שלום אבן עזרא שדן בערעור הקודם של בית"ר אמר: "אנחנו טוחנים מים בטענות האלה. קצת צורם לי טענת האפליה, בית"ר ירושלים האחרונה שיכולה לבוא בטענה של קיפוח ואפליה. ההיסטוריה של העונש הזה נעוצה בשישה באפריל, אמרו לי שנקודה זה חמור והסכמתי לוותר. אני חושב שהעונש ככל שהוא קשה הוא נכון בנסיבות שזה אירע, צריך להשאיר את העונש, הוא נכון וצריך לדחות את הערעור".


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה