הנהלת הפועל ירושלים נפגשה עם גררו ורומאו



הקשר והחלוץ נפגשו עם עמוס סאסי וגיל רז ועשויים לחתום בקרוב. רז: "לופא מעוניין בשניהם". הקבוצה התאמנה בסגל חסר. שחקנים: "מעדיפים לשחק בשעה שבע"

נציג הבעלים של הפועל ירושלים, עמוס סאסי והיו"ר, גיל רז, נפגשו היום בצהריים עם שחקני הרכש שאמורים לחתום בקבוצה, החלוץ הקמרוני אריק רומאו והקשר הקולומביאני, אוסקר גררו. רומאו התאמן הבוקר עם הקבוצה ואמר לחבריו בסיום האימון: "היום אני חותם על החוזה". גררו הגיע לסוף האימון.
 

בשלב זה, אומרים בהפועל, אין עדיין הסכמה על גובה החוזה .בקבוצה מבהירים כי התקציב שאושר להם מוגבל ורק אם השניים יתגמשו בדרישות הם יוחתמו. בנוסף, ידרש רומאו לעבור בדיקה רפואית שתיקבע האם הוא כשיר לחלוטין. יו"ר הקבוצה גיל רז אמר: "לא דנו עדיין בפרטים, אוסקר גררו וחברה שלו רצו להתרשם מהעיר. הוא עדיין לא סגר מול הקבוצה שלו. אריק רומאו עדיין לא חתם. ברמה מקצועית, לופא מעוניין בשניהם."
 
לופא קדוש נאלץ להסתדר הבוקר ללא אדם מזרחי החולה, רם סטי ועידן טל קיבלו מנוחה, מתי אברהם, מוסא סלמן ואופיר עזו פצועים, ולרשימת החסרים הצטרף גם אסף עזו שקיבל מכה בקרסול במשחק מול ב"ש. המאמן החליט לוותר על האסיפה שהוא מקיים מידי שבוע באימון שלאחר המשחק בגלל השחקנים החסרים.
 
אוהדי הקבוצה כעסו אתמול על שינוי שעת המשחק הקרוב מול נצרת עלית מ-19:00 בערב ל-17:00, וגם השחקנים לא מרוצים מכך: "לא כיף לשחק בלי קהל, זה חלק בלתי נפרד מהקבוצה. כשאנחנו משחקים אנחנו לא מרגישים קור ואנחנו מעדיפים לשחק בשבע".
 
 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה