בית"ר הפסידה, הפועל ממשיכה לנצח



הקבוצה של סרגיי טרטיאק ואילן שוקרון הפסידה במפתיע בביתה 1:2 להפועל כפר סבא. בצד השני של הכביש, החניכים של חיים בנדה ממשיכים לנצח והפעם גברו 1:2 על בני לוד משער ניצחון בדקה ה-85

כמו בכל שבוע, גם הפעם אנחנו מביאים לכם את תוצאות המשחקים של מחלקות הנוער בעיר. אגב, השבוע שיחקו רק הנוער והנערים, שכן משחקיהם של קבוצות הילדים והטרום בוטלו בשל תנאי מזג האוויר.  

 נוער (לאומית): בית"ר – הפועל כפר סבא – 2:1 (לבית"ר: יואן סורוקין)

דווקא אחרי הניצחון המרשים במחזור האחרון על מכבי נתניה, הפסידה בית"ר 1:2 בבית וגן להפועל כפר סבא. אחרי 15 מחזורים, הקבוצה של סרגיי טרטיאק ואילן שוקרון מדורגת במקום החמישי בטבלה עם 25 נקודות.

כפר סבא עלתה ליתרון כבר בדקה השנייה, אבל הצהובים השוו את התוצאה עוד בחצי הראשון, משער נדיר ביופיו של יואן סורוקין, בבעיטה מ-35 מטרים. במחצית השנייה תקפה בית"ר, אבל לא הצליחה למצוא את הרשת, כשמנגד, הירוקים מהשרון הצליחו לכבוש את השני סמוך לסיום. 1:2 כפר סבא בסיום. אחרי השריקה האחרונה של השופט הורחק שחקן הקבוצה, שלום דהן, בעקבות עימות עם חלוצה של כפר סבא, שהורחק גם הוא.

ביום שבת תצא הקבוצה למשחק חוץ מול מכבי הרצליה.

נוער (ארצית): בני לוד – הפועל – 2:1 (להפועל: איתמר כהן, איתי ברלזון)

בתנאי מזג אוויר קשים ואחרי שהמגרש אושר רק ברגע האחרון, החבורה של חיים בנדה ממשיכה במרוץ שלה בחזרה לליגה הלאומית, כשגברה במחזור האחרון, שסיים את הסיבוב הראשון, 1:2 על בני לוד בחוץ. האדומים מקריית יובל שומרים על המקום השני בטבלה, כשבמאזנם 30 נקודות והם רחוקים נקודה מהפועל רמת גן שבמקום הראשון.

הפועל עלתה ליתרון 0:1 בדקה הרביעית משער של איתמר כהן, אבל המארחים השוו שלוש דקות מאוחר יותר. בדקה ה-84 הורחק כהן, כובש השער הראשון, בצהוב שני אחרי שהתווכח עם השופט בגלל פנדל שלא קיבל, אבל השחקנים של בנדה לא אמרו נואש ובסיום אותו מהלך היה זה איתי ברלזון, שכבש בנגיחה את שער הניצחון בדקה ה-85. 1:2 הפועל בסיום.

ביום שבת תצא הקבוצה למשחק חוץ שיפתח את הסיבוב השני מול השלישית בטבלה, גדנ"ע תל אביב.

נוער (דרום): מ.ס באר שבע – הפועל קטמון צו פיוס – 6:1 (לקטמון: אופק תאני-2, מוחמד שרף, דוד אזרד, חיים קאסה בלטה, אושר לוי)

נוער (מרכז): מכבי השרון נתניה – בית"ר ירושלים מעלה אדומים – 6:1 (לבית"ר: אמיר שוויקי-3, אוראל בלדב-2, דור פרץ)

נערים א': הפועל ראשון לציון – בית"ר – 0:3

בית"ר צו פיוס – הפועל מחנה יהודה – 0:3 (לבית"ר: אהד פולק, מאור אלימלך, תומר ניסים)

הפועל – הכח עמידר רמת גן – המשחק בוטל בשל תנאי מזג האוויר.

נערים ב': גדנ"ע תל אביב – בית"ר – 0:3

בני יהודה – הפועל – 1:3 (להפועל: ארז אוליאל)

נערים ג': בית"ר – גדנ"ע תל אביב – 0:3 (לבית"ר: טל וורסנו, נועם מנדלסון, דניאל עבו)

הפועל – מכבי באר שבע – 0:3 (להפועל: עמר אלעזרא, עדי דניאל, סהר כהן)

 

 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה