חוזרים לחיים: 1:0 לבית"ר על הפועל פ"ת



בית"ר ירושלים ממשיכה במסע ההתאוששות והערב השיגה ניצחון שני ברציפות, הפעם על הפועל פ"ת. לאונרדו פסוס כבש בדקה הרביעית. דריו פרננדס ערך הופעת בכורה מחודשת. נעים:"מוקדש לקורנפיין"

בית"ר ירושלים רשמה הערב ניצחון חשוב מאוד במאבקי התחתית. הקבוצה של יובל נעים עלתה ליתרון כבר בדקה הרביעית מרגליו של לאונרדו פסוס שכבש את שערו הראשון במדי בית"ר. דריו פרננדס עלה בהרכב של יובל נעים ואפילו תומר בן יוסף קיבל דקת משחק רגע לפני שריקת הסיום.
 

עבור בית"ר היה זה ניצחון שני רצוף אחרי שבשבוע שעבר ניצחה את מכבי נתניה. מחר ידון בית הדין העליון של ההתאחדות בערעור שהגישה בית"ר. 
 
מאמן הקבוצה אמר בסיום:" לא היה משחק גדול שלנו אבל היינו נחושים. עמדנו טוב אבל במקום לעשות 0:2 סחטנו את הלימון עד לשניה האחרונה."
 
על הרכש החדש ועל הצעירים אמר נעים: " דריו פרננדס לא היה גדול, אבל הקור רוח שלו היה חשוב. ראינו כאן שחקני בית צעירים שנתנו את הנשמה בסביל הסמל. צריך להגיד תודה לקורנפיין שתמיד נותן כח. הניצחון הזה מוקדש לו."
 
מחצית ראשונה:
בית"ר עלתה ליתרון מוקדם. סטיבן כהן יצא למתפרצת ללא הפרעה מצד שחקני פתח תקווה והכניס כדור עומק ללאונרדו פסוס. החלוץ הקפיץ מעל אוסטין אג'ידה וכבש את שערו הראשון העונה. 1:0 לבית"ר. 
 
בדקה ה-40 פיספסה הקבוצה של נעים הזדמנות להכפיל את התוצאה. שי חדד הרים כדור לסטיבן כהן שהיה ברחבה, אדו נגח אך הכדור הגיע לעמית בן שושן שעמד מטרים ספורים משערו של אג'ידה אך בעט החוצה.
 
מחצית שנייה:
החיבור בין פסוס לכהן כמעט והניב שער נוסף. בדקה ה-53 הוריד פסוס כדור מצויין לקשר שבעט מ-20 מטרים החוצה. החלוץ לא הצליח להמשיך ובדקה ה-55 ביקש להתחלף אחרי שחש כאבים בבטנו. לירון דיאמנט נכנס במקומו. המשחק המשיך לשעמם את הקהל. אוהדי הפועל פתח תקווה זרקו חפץ למגרש שפגע בשי חדד בדקה ה-68. ג'ונתן אסוס הורחק, לפילאבסקי הגיע פנדל והבלאגן במגרש חגג. רגע לפני שריקת הסיום נכנס תומר בן יוסף לראשונה אחרי תקופה ארוכה בה לא שותף במשחקי בית"ר. הבלם החליף את עמית בן שושן.
 
 
הרכב בית"ר:  אריאל הרוש, שי חדד (שי מוטאי), אנדריי פילאבסקי, מתן בראשי, מתנאל בן סימון, ברק משה, דן אייבינדר, דריו פרננדס, סטיבן כהן, עמית בן שושן (תומר בן יוסף), לאונרדו פאסוס (לירון דיאמנט ).
 
 
 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה