שחקנים בהפועל:"תמיד נופלים מול הקטנות"



אכזבה בהפועל ירושלים אחרי התיקו מול מכבי ב"ש. גררו עדיין לא חתם, רומאו ימשיך להתאמן. המשחק מול נצרת יתקיים ביום שני בשעה 17:00: "ביקשנו להקדים בשל הקור העז"

הפועל ירושלים איבדה אתמול שתי נקודות חשובות מול מכבי ב"ש. מצד אחד, לופא קדוש חושב שתיקו מול ב"ש הוא לא אסון אבל שחקניו חושבים קצת אחרת: "היינו גרועים ולא באנו מוכנים מנטלית. זאת לא הפעם הראשונה שאנחנו נופלים מול קבוצות קטנות. איכשהו זה תמיד קורה לנו. לפחות לקחנו נקודה אחת בניגוד גמור לאיך שהמשחק התפתח."
 

מחר תשוב הקבוצה להתאמן ואיתה גם אריק רומאו שנעדר מהאימון ביום שישי. בקבוצה עדיין לא החליטו סופית האם לוותר על החלוץ ומשאירים אותו בעיקר בגלל שהקשר אוסקר גררו טרם חתם על החוזה. ההנהלה ממתינה לאישור הסופי של יוסי סאסי לצירוף השחקן.
 
ביום שני הבא תארח הפועל את נצרת עילית בטדי. במקור, המשחק היה אמור להתקיים בשעה 19:00, אך הוקדם לשעה 17:00. חלק גדול מאוהדי הקבוצה כועסים על שעת המשחק המוקדמת יחסית ליום חול. " לא מספיק שהמשחק באמצע השבוע, גם הקדימו את השעה. חמש זה מוקדם כי יש לא מעט אנשים שעובדים ולא יספיקו למשחק."
 
יו"ר הקבוצה, גיל רז אמר ל"ירושלים נט" בתגובה: "אני ביקשתי מההתאחדות להקדים את שעת המשחק כי זו השעה המתאימה לדעתי. עמוס סאסי ביקש שנשנה את השעה בשל הקור העז והרצון להטיב עם האוהדים ובריאות השחקנים."
 
 
 
 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה