בית"ר ניצחה 1:2 את הפועל קטמון, פרננדס חתם



הירושלמיות נפגשו הבוקר בבית וגן. בית"ר בחנה את הזרים. נייקו שוחרר, פרננדס חתם. יובל נעים הציע לאהרון להצטרף. עדן מלכה יצטרף לקטמון ביום ראשון

צילום: אסף שקד, גיא יצחקי
לא קל היה הבוקר לבית"ר ירושלים לנצח את היריבה העירונית מליגה א', הפועל קטמון. האדומים היו עדיפים ברוב חלקי המשחק והגיעו לאינספור מצבים שלא מומשו. קובי מויאל היה הראשון לכבוש, אך קטמון הצליחה לחזור למשחק כשיובל פוגלמן השווה. לירון דיאמנט כבש בידו בדקה האחרונה למשחק את שער הניצחון .
 

יובל נעים בחן במשחק את הבלם ולדימיר נייקו ששוחרר מיד בסיום, ואת השלושה שנחתו אתמול,טודור טימנוב, גיורגי חריסטוב וטומיסלב איבצ'יץ'. 
 
נעים עלה עם שחקני ההרכב השני כשגם קובי מויאל שלא ישחק ביום ראשון בגלל צהובים שותף. ליאור זדה העלה את המגן יונתן זדה שצורף לקבוצה בימים האחרונים והציג יכולת טובה. הבשורה הרעה מהמשחק היא שהקפטן האדום, שי אהרון שבר את ידו .עוד לפני המשחק ניגש יובל נעים לאהרון והציע לו לעבור ולחזק את הקבוצה. בקטמון מדגישים כי השיחה הייתה בהומור בלבד ושהקפטן לא הולך לשום מקום. ביום ראשון יחבור לאימוני קטמון החלוץ עדן מלכה.
 
דריו פרננדס עבר הבוקר את הבדיקות הרפואיות וחתם על החוזה בקבוצה. הקשק צפוי לשחק במקום מויאל ביום ראשון מול הפועל פתח תקווה.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה