סלמן עמר: "זה היה משחק על שש נקודות, צריכה להיות המשכיות"



שביעות רצון בקריית יובל אחרי הניצחון אמש על הפועל אשקלון. מוסא סלמן נפצע שוב בברכו. בהנהלה מחכים לתשובה מקדוש בנוגע לחלוץ הנבחן

שחקני הפועל ירושלים החליטו להפוך את תפילת הערבית לפני משחק להרגל, וגם אתמול התקבצו כולם לתפילה משותפת ליד חדרי ההלבשה. עם או בלי קשר, הפועל ירושלים חזרה אתמול למקום השלישי בטבלה, אחרי שהשיגה ניצחון חשוב על הפועל אשקלון. 
 

יניב בן הרוש נתן גם אתמול משחק מצויין והוכיח שוב שלאדומים יש על מי לסמוך שרפי כהן לא בשער. יוסי סאסי פירגן אתמול לבן הרוש ואמר לנו: "הוא נותן הצגות יוצאות מהכלל וכשרפי יחזור אז מחכה לו תחרות בשער. אני שמח בשבילו." גם איציק כהן קיבל מחמאות על השער שכבש ועל הבגרות שהפגין למרות שסופסל במשחק הגביע.
 
מוסא סלמן נפצע אתמול שוב בברך ויצא במחצית. היום צפוי הקשר לעבור בדיקות. סלמן עשוי להחמיץ את המשחק מול מכבי ב"ש.
 
עוזר המאמן, סלמן עמר אמר הבוקר ל"ירושלים נט" : "זה היה משחק על שש נקודות. הצלחנו להרחיק מאיתנו את הפועל אשקלון ולחזור למסלול הנצחונות. צריכה להיות לזה המשכיות."
 
מחר תשוב הקבוצה להתאמן, ואיתה גם אריק רומאו הקמרוני שנבחן מיום שישי. שחקנים בקבוצה מעידים שרומאו מציג יכולת טובה באימונים, למרות שהוא חזר מפציעה ארוכה מאוד. אם לופא קדוש יחליט שהוא מתאים לסגל, תפתח ההנהלה במו"מ מול סוכנו. בקבוצה מבהירים כי לא יהיו מוכנים לשלם לו שכר גבוה גם בגלל העובדה שהתקציב מוגבל מאוד וגם בגלל שחזר מפציעה.
 
מחר תתקיים הגרלת סיבוב ח' של גביע המדינה. הפועל ירושלים העפילה לשלב אחרי שניצחה בשבוע שעבר את אחי נצרת והדיחה אותה מהגביע.
 
 
 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה