וורנר נפצע שוב, חשש לקרע במינסקוס



החלוץ יעבור במהלך היום בדיקה אצל ד"ר פרידמן. חוג'ה יעבור הלילה MRI. חברי העמותה גייסו 30,000 שקלים ב-24 שעות

חלוצה של הפועל קטמון, אורי וורנר, נפצע שוב, הפעם במשחק הליגה מול בית"ר כ"ס. וורנר סובב את הברך ובקבוצה חוששים שסיים את העונה. היום בצהריים יעבור החלוץ בדיקה אצל הרופא שניתח אותו בעונה שעברה, ד"ר פרידמן בבית חולים הדסה הר הצופים. ככל הנראה מדובר בקרע במינסקוס. המגן ליאור חוג'ה יעבור הלילה בדיקת MRI שתקבע את סוג הניתוח שהוא צריך לעבור בברכו.

אתמול שבה הקבוצה לאימונים. ליאור זדה שוחח עם שחקניו ואמר להם: "ננצל את השבוע הקרוב ואת הפגרה כדי להתאושש ולטפל בפציעות של כולם. בסוף השבוע כל שחקן יקבל דיסק של המשחק מול כ"ס, ובשבוע הבא נסיק את המסקנות."

במוצאי שבת נערך כנס של חברי העמותה במהלכו דנו המשתתפים בגרעון שנוצר בזמן שהקבוצה שיחקה מחוץ לטדי שעבר שיפוצים. בסיום הכנס הוחלט על גיוס של 100,000 שקלים שחסרים לתקציב, כשכל חבר עמותה צריך לתרום 400 שקלים נוספים. ב-24 שעות לאחר מכן, נאספו 300,000 שקלים ובהנהלה מקווים לסגור את הגרעון בתוך שבועיים.

מהנהלת הקבוצה נמסר:" הצעד הזה בא להראות את הכח של קטמון ואת האחריות של האוהדים. אם יש בעיה של תזרים מזומנים, האוהדים מתגייסים. לשמחתנו גייסנו סכום נאה ביום אחד בלבד ואנחנו מקווים להגיע ליעד במהרה." 

 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה