אבי לוזון נחקר בחשד לעבירות מרמה והפרת אמונים



יו"ר ההתאחדות לכדורגל נחקר היום במשך שמונה שעות ושוחרר בתנאים מגבילים. החשד: הטיית משחקים, שימוש לרעה בתפקידו והתערבות בשיבוץ שופטים

מבוכה במסדרונות ההתאחדות לכדורגל. בשעות הבוקר הובא יו"ר הארגון, אבי לוזון לחקירה ביחידה לחקירות הונאה. במהלך הקיץ נחקר לוזון בפרשת "הכדור המרכזי" ולמרות שהיה נראה שהסיפור דעך ואף ירד מהפרק, היום נחשף כי בתקופה האחרונה עבדו החוקרים על קווי חקירה חדשים ואספו ראיות נגד יו"ר ההתאחדות.
 

לוזון נחשד בעבירות מרמה והפרת אמונים ובנוסף, בניצול לרעה של תפקידו. אחרי שעות ארוכות שוחרר היו"ר לביתו ונאסר עליו ליצור קשר עם אנשי ההתאחדות. בימים הקרובים יוזמן לוזון לחקירה נוספת.
 
מההתאחדות נמסר: "יושב ראש ההתאחדות לכדורגל, אבי לוזון, נחקר במשטרה באותו עניין עליו נחקר לפני למעלה מחצי שנה. ישנו שיתוף פעולה מלא עם המשטרה על מנת שתוכל לעשות את עבודתה על הצד הטוב ביותר ולסיימה במהירות. ההתאחדות לכדורגל מבקשת ממשטרת ישראל לבצע את בדיקותיה ברגישות כדי למנוע פגיעה מיותרת שכן שם טוב הוא דבר יקר ערך וכאשר הוא נפגע קשה לרפא אותו."
 
גם מאמן בית"ר ירושלים, יובל נעים, נחקר ואף נעצר בקיץ האחרון עמוס האירועים, בחשד לסחיטה באיומים. בניגוד לפרשת "הכדור המרכזי" שעדיין מתנהלת, חקירתו של נעים הסתיימה ללא כתב אישום. 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה