השבוע הגורלי של בית"ר



הכספים מגאידמק, הערעור בבית הדין העליון, וההחתמה של משה אוחיון. בבית"ר מקווים לצאת מרוצים מהשבוע הקרוב שעשוי להחזיר לחיים את המועדון

האושר על פני שחקני בית"ר ניכר אמש בחדר ההלבשה. השחקנים חייכו והרגישו שאחרי תקופה ארוכה הם באמת יכולים לחזור ולהאמין שהקבוצה שלהם לא תרד ללאומית.
 

גם יובל נעים מאמין שאפשר וצריך להמשיך במומנטום החיובי והסביר שהשיחות האישיות שנערכו לשחקנים בשבוע שלפני המשחק, עזרו. במחזור הקרוב תשחק בית"ר מול הפועל פתח תקווה וקובי מויאל ייעדר בגלל כרטיסים צהובים.
 
 במועדון מקווים שיוכלו להחתים עוד שני שחקנים כבר בימים הקרובים וממתינים לכסף שהבטיח ארקדי גאידמק, 400,000 דולר.
 
המטרה הבאה של בית"ר, אחרי החתמתו של פסוס, היא לסכם עם משה אוחיון. במועדון מחכים לתשובות מהקשר שמחזיק בהצעות נוספות. בשלב זה נראה שהמו"מ בין הצדדים יהיה קשה יותר משחשבו בבית"ר שכן הקבוצה לא יכולה לתת לו את מה שהוא מבקש, חוזה לעונה וחצי.
 
יובל נעים התייחס לאוחיון ואמר:"זה לא סוד ששמנו את הקלפים שלנו על משה אוחיון ואנחנו מאוד רוצים אותו. אני מקווה שהוא יקבל את ההחלטה לשחק בבית"ר בארבעת החודשים הקרובים. הקהל יעטוף אותו בחום ואהבה והוא ינגן אצלנו כינור ראשון. אני חושב ששחקן צריך לשחק במקום שבו רוצים אותו הכי הרבה ובבית"ר רוצים אותו מאוד. אני חושב שזה יהיה טוב לשני הצדדים".
 
במועדון לא רוצים להחתים שחקנים על חוזים ארוכים שכן המצב הכלכלי של הקבוצה עומד באופן קבוע בסימן שאלה והציעו לאוחיון חוזה עד לתום העונה. אלירן ג'ורג', המגן של הפועל חיפה עשוי להצטרף כבר בימים הקרובים ויחליף את אלי דסה שגמר את העונה.
 
היום תגיש בית"ר את הערעור לבית הדין העליון. הדיון צפוי להתקיים כבר ביום רביעי הקרוב ובקבוצה מקווים שהדיינים יחזירו להם את 2 הנקודות שהורדו ממאזנם בשבוע שעבר. כרגע, בית"ר נמצאת במקום ה-13, עם 18 נקודות ומעל הקו האדום.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה