יובל נעים: "כל המערכת הייתה לחוצה"



מאמנה של בית"ר ירושלים שחרר אתמול הרבה אוויר בעקבות הניצחון 1:2 על מכבי נתניה. עמית בן-שושן: "שיחקנו כמו גברים". בקבוצה יאיצו את המו"מ עם משה אוחיון, שמחזיק בעוד כמה הצעות

הרבה אוויר ובעיקר לחץ השתחררו אתמול בבית"ר ירושלים בעקבות הניצחון 1:2 על מכבי נתניה ובעיקר לאור העובדה שהקבוצה עלתה מעל הקו האדום. במועדון מבית וגן שיבחו בעיקר את סטיבן כהן, שכבש את שני השערים לזכותה של בית"ר.
הקפטן החדש של הקבוצה, עמית בן-שושן, התייחס לניצחון החשוב ואמר: "שיחקנו כמו גברים, וכולם ראו ששיחקנו כמו קבוצה. המזל היה איתנו, אבל יש לנו עוד דרך ארוכה וקשה. מה שחשוב עכשיו זה שנצבור כמה שיותר נקודות ולא משנה הדרך. אנחנו מרוצים מהלחימה ורוצים שזה ימשיך ככה".

המאמן, יובל נעים, הוסיף: "כל המערכת הייתה לחוצה ואני שמח שהניצחון הזה נתן לנו קצת שקט. כשלא הולך במועדון כמו בית"ר, יש אווירה לא טובה והרבה לחץ. אם אני אומר מילה אחת פה ושם זה לא אומר שאני לא מאמין בשחקנים. הם הוכיחו את זה ובאו ונתנו מעצמם וגם קצת מזל לא הזיק לנו".

בבית"ר ירושלים יאיצו בימים הקרובים את המו"מ עם משה אוחיון, זאת במטרה לצרפו לקבוצה. הבעיה היא שאוחיון מחזיק בעוד כמה הצעות, גם מהארץ וגם מחו"ל, ולא בטוח שבית"ר תהיה האופציה המועדפת עליו, אלא אם כן הוא יקבל חוזה לעונה וחצי. 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה