זדה: "אם לא שמש היינו מובסים"



מאמן קטמון היה מאוכזב מהפסד קבוצתו והוסיף: "מה שהם עשו לנו היה משפיל". בכורה פושרת לעדי שלג. קטמון יכולה להתנחם בתצוגת העידוד המדהימה של הקהל

הפועל קטמון סגרה היום את הסיבוב הראשון עם הפסד ביתי וכואב, 2:1 לבית"ר כ"ס. זדה וחניכיו קיוו לקחת את הנקודות ואולי גם להגדיל את הפער בצמרת אך ליריבה היו תוכניות אחרות וכמו שהגדיר זאת המאמן, עמית שמש פשוט הציל את הקבוצה מתבוסה.
 

כבר אחרי חצי דקה מפתיחת המשחק קיבלה קטמון גול שבעצם הרס לה את התוכניות ואת המשחק כולו. הקבוצה של זדה ניסתה לרדוף כל המשחק אחרי כפר סבא ובמחצית הראשונה שיחקה רע.
 
במחצית השנייה קטמון התאוששה מעט ובדקה ה-75 הצליח כפיר מלול להשוות מבישול של עוז צבאג. האדומים לא יכלו לכפר סבא וספגו בדקה ה-90 את השער השני.
 
קטמון יכולים לצאת מעודדים לפחות מכמות האוהדים שהגיעה היום לטדי, 1,000 אדומים שלא הפסיקו לשיר כל המשחק למרות היכולת החלשה של השחקנים. עדי שלג ערך את הופעת הבכורה ולא בלט אך יש לזכור שמדובר במשחק ראשון שלו עם הקבוצה.
 
זדה אמר בסיום המשחק: "פשוט משפיל מה שכפר סבא עשתה לנו היום. הם שיחקו הרבה יותר טוב ואם לא שמש היינו מובסים פה היום. אנחנו מאוכזבים בשביל הקהל האדיר שהגיע לכאן היום."
 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה