יובל נעים לשחקנים: "אתם העתיד של הקבוצה"



מאמן בית"ר החליט להתעלם מחרושת השמועות ולדרבן את שחקניו לקראת המשחק החשוב מול נתניה (17.40 באיצטדיון טדי, ללא קהל). בן שושן מונה לקפטן, לאונרדו פסוס יערוך הופעת בכורה. נעים: "אסור להסתכל אחורה, עד סוף העונה נלחם על החיים שלנו"

 מאמן בית"ר ירושלים, יובל נעים שומע כל השבוע את הביקורות מסביב ובוחר להתעלם. המאמן לא היה מוכן להתייחס היום לנושא ואמר לנו: "אני מרוכז רק בקבוצה שלי ובמטרה לנצח."
 

לשחקנים אמר המאמן: "אנחנו לא צריכים לשבת ולבכות על הנקודות שאיבדנו. אנחנו צריכים להבין שמעכשיו ועד לסוף העונה אנחנו נלחם על החיים שלנו. עמית יהיה הקפטן שלנו מהיום ואסור להסתכל אחורה על שחקנים שעזבו אותנו. אתם העתיד של המועדון.
 
נעים נתן כדוגמא את קבוצתו לשעבר, הפועל פ"ת: "בשנה שעברה היינו במצב דומה למה שבית"ר היום ובכל זאת השחקנים אימצו גישה חיובית. תאמינו בעצמכם, אנחנו יכולים להישאר בליגה".
 
לאונרדו פסוס ישחק היום לראשונה לצידו של עמית בן שושן, אחרי שחוזהו עבר אתמול בבקרה. יובל נעים תרגל אתמול בבוקר את תומר בן יוסף כבלם אך גם מתן בראשי תורגל וככל הנראה יהיה זה שיפתח לצידו של אנדריי פילאבסקי. המשחק ייערך ללא קהל.
 
בתחילת השבוע תגיש בית"ר ערעור לבית הדין העליון בתקווה שיוחלט להקל בעונשה ואולי אף להחזיר לה את שתי הנקודות שהורדו לה השבוע בעקבות קריאות גזעניות של אוהדיה.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה