יוסי סאסי: "מקווה שבית"ר לא תרד, רוצה דרבי בליגת העל"



הבעלים של האדומים לא חוגג את העונש שקיבלה בית"ר ומאושר מניצחון קבוצתו בגביע: "השחקנים הכי טובים נמצאים אצלנו". אוהדי הקבוצה נגד ערוץ הספורט

בהפועל ירושלים חולמים לעלות לליגת העל בתום העונה הנוכחית ומסתכלים על היריבה העירונית בית"ר ירושלים. ההנחה היא שהאדומים חגגו את המכה שקיבלה אתמול בית"ר כשהורדו לה שתי נקודות, אבל לא כך הדברים, לפחות לא מצידו של הבעלים, יוסי סאסי.
 

הבוס של האדומים אמר ל"ירושלים נט": "לא הייתי רוצה שבית"ר תרד לליגה לאומית. אם כבר יהיה דרבי ביננו לבין בית"ר אז שיהיה בליגת העל".
 
סאסי לא נכח בניצחון קבוצתו על אחי נצרת ביום שלישי אך קיבל דיווח מפורט והיה מאושר: "קורה שקבוצה נמצאת בתקופה לא טובה. זה לא אסון. לא נתחיל להביא שחקנים כי השחקנים הכי טובים שיש נמצאים אצלנו. אומרים שאין לנו חלוצים? מתי ואדם עשו עבודה נהדרת ביום שלישי.הם עשו את העבודה לקשרים ונתנו להם חופש להבקיע."
 
אוהדי הקבוצה זועמים על ערוץ הספורט בטענה שרכשו את ערוץ חמש פלוס לייב על מנת לצפות בקבוצתם וביום שלישי ראו חלקים קטנים מהמשחק לאחר שכל משחקי הגביע שודרו במקביל ולמרות שהפועל שיחקה אחרונה, במהלך משחקה שודרו תקצירים.  "אנחנו חושבים שההתעלמות המגמתית של ערוץ הספורט מהפועל ירושלים הגיעה לשיאה במשחק הגביע, כאשר במקום שידור ישיר של הקבוצה שלנו קיבלנו שעה וחצי של תקצירים ממשחקים שנגמרו. זה ביזיון."
 
הבוקר חזרה הקבוצה להתאמן וקדוש אמר לשחקניו: "הייתה לנו יריבה קשה והגרלה קשה. היה משחק נוקשה ופיזי וניצחנו כמעט בכל פרמטר. הרבה שחקנים היו בכושר טוב במשחק הזה." מוסא סלמן לא התאמן היום בגלל כאבים בברך כמו גם מתי אברהם שסובל ממתיחה במפשעה ורם סטי שקיבל מנוחה. עוזר המאמן, סלמן עמר נעדר בגלל סיבות אישיות.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה