ברוכיאן נפרד מחבריו בדמעות, אוחיון בדרך



הקשר קיבל הודעה רישמית על שחרורו מהקבוצה הפולנית וצפוי לחתום בבית"ר בשבוע הבא. ברוכיאן נפרד מהקבוצה. ההתאחדות הגישה תלונה במשטרה ויש מי שטוען: האיומים התקבלו בעקבות העונש שספגה בית"ר

 משה אוחיון שפתח את העונה בלגיה ורשה אך מיעט לשחק, שוחרר הבוקר רישמית מהמועדון. הקבוצה הודיעה כי "המהלך מוסכם על ידי שני הצדדים ואוחיון רשאי לחתום בכל קבוצה ללא תמורה".
 

יובל נעים שוחח כבר השבוע עם אוחיון שהביע את הסכמתו לחזור לשחק בבית"ר ירושלים. עזיבתו של אבירם ברוכיאן נתנה את החותמת הסופית למהלך שצפוי לצאת לפועל כבר בשבוע הבא.
 
ברוכיאן נפגש היום בצהריים עם חבריו לקבוצה במסעדה ונפרד מהם בדמעות. הקבוצה העניקה לקשר חולצה ממסוגרת כמזכרת . הקפטן היוצא פרץ בבכי ואמר לשחקנים: " אני נולדתי בית"רי, אני חייתי בית"רי ואני אקבר בית"ר עשיתי החלטה קשה. הלב שלי אתכם וגם הנשמה שלי והרוח הבית"רית נשארת פה ואני מתחנן ואהיה עבד לרגליכם, בבקשה תעשו הכל כדי שבית"ר תחזור להיות אימפריה כמו שהייתה כל השנים. אני אוהב את כולכם. אני רוצה להודות לכולם, גם לאיציק קורנפיין שאם הוא לא היה אני לא יודע אם היייתי ממשיך לשחק כדורגל."
 
בעניין אחר, הבוקר התקבלו איומים על חייו של יו"ר ההתאחדות לכדורגל, אבי לוזון בעמוד הפייסבוק של ההתאחדות. הבוקר הוגשה תלונה למשטרה ובארגון יש מי שטוען שהאיומים הגיעו בעקבות ההחלטה להפחית 2 נקודות ממאזנה של בית"ר ירושלים.
 
 
 
צילום: אסף שקד.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה