פאסוס ומשעלי הצטרפו רשמית, בבית"ר מקווים להקלה בעונש



יובל נעים מקבל חיזוק לקראת מכבי נתניה: שני חלוצים חדשים בסגל. הקבוצה תגיש ערעור לבית הדין העליון ותחזור על הטענות שהציגה אתמול בפני הדיין

 
החלוץ הברזילאי ליאונרדו פאסוס, שמתאמן עם בית"ר בשלושת החודשים האחרונים, עבר הבוקר בבקרה התקציבית וייכלל בסגל המשחק מול מכבי נתניה ביום שבת בשעה 17:40 באצטדיון טדי (משחק ללא קהל). השחקן, שמתאמן עם הקבוצה בחודשים האחרונים, קיבל את השחרור מקבוצתו הברזילאית כבר לפני מספר שבועות, והבוקר מיד עם פתיחת חלון העברות, העבירה הקבוצה את חוזהו של השחקן בבקרה התקציבית ורשמה אותו כשחקנה של בית"ר אלדן ירושלים. בנוסף לפאסוס, העבירה הקבוצה גם את החלוץ טל משעלי שהתאמן גם הוא עם הקבוצה מאז פתיחת העונה, אך לא ייכל לקחת חלק במשחקים. השניים יעמדו לרשותו של יובל נעים החל ממשחק הליגה הקרוב.

 
שחקני בית"ר ירושלים הגיעו אתמול לערב גיבוש וקריוקי בביתו של לירון דיאמנט בצפון תל אביב. השחקנים שהגיעו אחרי אימון והיו במצב רוח מרומם, היו בטוחים שבית הדין יתחשב במצבם ובנסיבות ולא יוריד ממאזנם את הנקודות החשובות.
 
באמצע הערב קיבלו השחקנים את ההודעה והתסכול התפרץ. "ישבנו אצל לירון, היה לנו כיף, צחקנו ואז אנחנו שומעים שהורידו לנו 2 נקודות שעבדנו מאוד קשה כדי להשיג אותן. אנחנו מקווים שהעליון יבין את המצב שלנו אבל כך או כך, בית"ר לא תרד לליגה הלאומית".
 
המאמן יובל נעים אמר לשחקנים : "זה לא הגיוני. מנסים להוריד אותנו ליגה ולחבל בקבוצה בכל צורה". בהנהלת הקבוצה קיבלו החלטה להגיש תביעות אזרחיות נגד אותם אוהדים שהתפרעו במשחקים האחרונים ועוכבו לחקירה על ידי המשטרה.  
היום תמשיך הקבוצה בהכנות לקראת המשחק בשבת בטדי מול מכבי נתניה. המשחק יתקיים ללא קהל. אחרי אימון הבוקר יפגשו השחקנים עם אבירם ברוכיאן לארוחת פרידה. הקפטן היוצא ימריא מחר בבוקר לפולין.
 
בקבוצה שוחחו השבוע עם משה אוחיון שיחזור היום לורשה ויפתח בשיחות עם ראשי קבוצתו, לגיה ורשה, על מנת לקבל את השחרור לבית"ר. בשעות הצהריים ינחת בארץ הבלם האוקראיני ולדימיר נייקו שיצטרף מחר בבוקר לאימוני הקבוצה. בשלב זה מגיע נייקו להתרשמות בלבד.
 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה