החטא ועונשו: 2 נקודות הופחתו ממאזנה של בית"ר ירושלים



בית הדין של ההתאחדות העניש אמש (רביעי) את בית"ר בהורדת 2 נק' ממאזנה ובקנס של 30,000 שקלים. הקבוצה נשארה במקום ה-14 אך עם מספר נקודות זהה לראשון לציון. הקבוצה צפויה לערער על ההחלטה: "מדובר בעונש אכזרי, זהו גיבוי לאלה הרוצים לראות את בית"ר מתפרקת"

השבוע השחור של בית"ר ירושלים. ביום ראשון ספגה הקבוצה תבוסה בקריית אליעזר וירדה מתחת לקו האדום . אתמול בערב (רביעי), החליט בית הדין של ההתאחדות להפחית ממאזנה 2 נקודות בעקבות הקריאות הגזעניות של אוהדיה נגד טוטו תמוז. בית"ר אומנם נותרה במקום ה-14 אך במאזנה מספר נקודות זהה ליריבה מהתחתית, ראשון לציון.

בחודש אפריל האחרון, הוריד בית הדין נקודה אחת לבית"ר שערערה. הנקודה הוחזרה לה על ידי בית הדין העליון שהעמיד נגדה עונש הפחתת שתי נקודות על תנאי במקרה ואוהדיה ימשיכו בקריאות הגזעניות גם העונה.

בקבוצה החליטו שלא להרחיב במילים והודיעו שיערערו. "עונש אכזרי, נתנו גיבוי לאותם אוהדים שהחליטו שהם רוצים שבית"ר תתפרק.", כך הסכימו לומר. השחקנים קיבלו את ההודעה בביתו של לירון דיאמנט בתל אביב שם הם עורכים ערב גיבוש.

"יש קבוצה של 200 אוהדים ששמו למטרה להביא הקבוצה לפירוק ולגרום לירידת ליגה ומצהירים על כך בגלוי. אנחנו נמצאים במלחמה מתמדת נגד קבוצת האנשים הללו. יש לנו מעט כלים להתמודד מול זה." אמר קורנפיין בדיון אך דבריו לא הועילו .

הדיין דוד לב, הקריא בפני קורנפיין ונידם את הטענות של שופט המשחק לירן ליאני שכתב בדו"ח שהגיש שאוהדי הקבוצה נהמו כלפיי טוטו תמוז והשמיעו הערות גזעניות. בנוסף אמר לב שהוא לא בטוח שיש באפשרותו לשנות את הפסיקה של בית הדין העליון שקבע בשנה שעברה שלבית"ר יורדו 2 נקודות העונה אם ישמעו קריאות גזעניות מצד אוהדיה.

קורנפיין הציע לסגור את היציע המזרחי ולמסור למשטרה רשימה של 25 שמות של אוהדים אותם מגדירים בקבוצה כ"בעייתיים."

 

 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה