"עידן חשוב לנו גם כשהוא בכושר וגם שלא"



שחקני הפועל ירושלים מפרגנים לעידן טל ביום שאחרי הניצחון על אחי נצרת בגביע וגם ליניב בן הרוש שנתן משחק מצויין. לופא קדוש עדיין מקווה שיגיע חיזוק, בהנהלה לא מעוניינים להוציא כספים נוספים

שחקני הפועל ירושלים הגיעו אתמול בערב לאיצטדיון בנצרת ולפני הכל, התכנסו לתפילת ערבית משותפת. כבר בחימום הרגישו בהפועל ירושלים את המחוייבות איתה הגיעו השחקנים למשחק במסגרת סיבוב ז' בגביע המדינה.
 

בבוקר שאחרי, במועדון מפרגנים לעידן טל שבישל את השער הראשון לרם סטי וכבש את השני. חבריו לקבוצה אמרו הבוקר: "המזל הגדול שלנו הוא שעידן הורחק רק ממשחק אחד ולא יותר מזה. הוא חשוב לנו גם כשהוא בכושר וגם כשהוא לא. מה שהוא מוסיף לנו על המגרש זה הרבה יותר מיכולת."
 
בנוסף, השחקנים פירגנו גם ליניב בן הרוש שתפס לפני כחודש את מקומו של רפי כהן הפצוע בשער ושמר על רשת נקייה.
 
לופא קדוש סיכם את המשחק ואמר ל"ירושלים נט": "היה לנו את המשחק הרציני ביותר שנפל בחלקנו בגביע ועברנו אותו בצורה טובה מאוד. זה מראה את החוזק שלנו כקבוצה. יניב היה טוב מאוד אתמול. ברגע שאופיר ורפי יחזרו ואם נתחזק בעוד שני שחקנים נהיה טובים יותר."
 
לעומת זאת, בהנהלה לא ימהרו להוציא כספים לחיזוק הקבוצה. נציג הבעלים, עמוס סאסי אמר בנושא: "יש לנו קבוצה מצויינת ואני לא חושב שיש צורך בחיזוק."
 
קדוש הגיב: "כל הקבוצות מתחזקות בסיבוב השני שהוא גם הרבה יותר קשה. אני אמרתי מה אנחנו צריכים אבל אני לא בעל הבית."
 
ביום שני תארח הקבוצה את הפועל אשקלון בטדי. יוסי ביטון לא שיחק אמש למרות שהתגבר על המתיחה. קדוש החליט להעניק לו מנוחה ולא לסכן אותו. מי שעוד לא שותף אתמול היה איציק כהן והמאמן הגדיר זאת כהחלטה מקצועית.
 
 
 
 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה