ברוכיאן המריא לפולין, בן יוסף קיבל הודעה על שחרורו



אם הכל יילך כשורה, הקפטן יסכם לשנתיים אצל הפולנים. בית"ר תקבל פיצוי מזערי, 150 אלף יורו. בקבוצה לא בונים על גאידמק. בן יוסף קיבל בדרך למכבי פ"ת

כבר אתמול בתום המשחק הספיק קפטן בית"ר ירושלים, אבירם ברוכיאן להיפרד מחבריו לקבוצה. הקשר אמר לשחקנים: "זה המשחק האחרון שלי בקבוצה. עד עכשיו הכל נפל עליי ומעכשיו תצטרכו לקחת על עצמכם יותר".
 

הבוקר הגיע הקשר לנתב"ג ועלה על הטיסה לפולין במטרה לחתום בקבוצת פולוניה ורשה לשנתיים. הקפטן נסע יחד עם סוכניו, אבי נמני וגיא פרימור וצפוי לשוב ארצה מחר בלילה או ביום רביעי בבוקר לכל המאוחר.
 
במהלך היום יעבור ברוכיאן בדיקות רפואיות במועדון הפולני ויצא להתרשמות מקבוצה שממוקמת במקום השלישי בטבלה.
 
בקיץ הקרוב יהפוך הקפטן לשחקן חופשי ולכן החליטו בבית"ר שלא לעמוד בדרכו על מנת לקבל עבורו פיצוי כספי. עם זאת, הקבוצה צפויה לקבל רק 150 אלף יורו עבור ברוכיאן.
 
אתמול ירדה בית"ר ירושלים מתחת לקו האדום ויו"ר הקבוצה איציק קורנפיין צפוי להאיץ הבוקר את השיחות עם הבעלים,ארקדי גאידמק כשבמקביל הוא בודק מקורות הכנסה נוספים. אמש אמרו בבית"ר: "אין ספק שכרגע, איך שאנחנו נראים, רק נס יגרום לאנשים לבוא ולתת לנו כספים. אנחנו מקווים שאנשים שבית"ר יקרה להם יעזרו לנו בתקופה הקשה הזאת."  במועדון כבר מבינים כי גאידמק לא מתכנן להעביר את הכספים אותם הבטיח.
 
ביום רביעי תעמוד הקבוצה לדין בגין קריאות גזעניות של אוהדיה נגד טוטו תמוז. במועדון מקווים כי בית הדין יתחשב שוב במצבה האנוש ולא יפעיל את עונש הורדת 2 הנקודות שקיים על תנאי. 
 
הבלם תומר בן יוסף, שוחח עם היו"ר איציק קורנפיין וקיבל הודעה לפיה הוא משוחרר מהקבוצה ורשאי למצוא לעצמו קבוצה אחרת. בן יוסף ויובל נעים לא הסתדרו מיומו הראשון של המאמן בבית וגן ובחודשיים האחרונים הוא לא נכלל כלל בסגל הקבוצה למשחקים. הוא עשוי לחזור למכבי פ"ת. בבית"ר ינחיתו השבוע את ולדימיר נייקו, הבלם האוקראיני.
 
 
צילום: אסף שקד, אתר בית"ר ירושלים.
 
 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה